• 090414

Sundsvall nr2

Ett litet frisör tips

Salong purple

• 090414

hoppsan tänk att ni luskat reda på mig jag som trodde att jag var totalt anonym hihi

Jag är gärna med iallafall.

• 090414

Ha en bra dag imorron..Lycka till Blygbrud......

• 090414

Jag har varit på ett bröllop med mat från Lasses matstuga o det var kanon...

• 090414

Kanske de ska köpa titanringar på Kallings i Härnösand. Det gjorde vi. De är Kallings som har www.titanringar.com

Jemma skrev 2009-02-27 18:41:10 följande:
    Igia: Vi gifter oss den 27Juni -09. =)Nocia: har dom fina/snygga ringar i Härnösand? Jag har letat min "drömring" länge nu men hittar inga i vanliga affärerna. Bara på nätet =)Vill gärna prova och se om min förlovningsring passar med den ringen jag är ute efter. Är rädd att det bli för mycket "bling bling" iom att jag har diamanter på min förlovningsring. Vill nämligen ha en stor diamant med massa små runt om (svårt att förklara) Ingen av er som har diamanter på förlovningsringen?
  • 090414

Vet inte riktigt vad du är ute efter för klänning men för några veckar sedan hade H.E.T.A rea (hm heter de så?? Mittemot jc gatan som videoteket ligger på. De hade massor av klänningar för 50% då.

Lollie skrev 2009-03-03 11:26:29 följande:
    Hejsan alla glada! Vart har ni köpt eller ska ni köpa er bröllops klänning?? Är på jakt efter en nu i Sundsvalls trakten..
  • 090414

När jag var där hade dom massor av fina klänningar, kanske mer åt balklänning hållet...

Lollie skrev 2009-03-04 13:24:57 följande:
    ok, har dom bröllopsklänningar??
  • 090414

Jag hade lite fel ang H.E.T.A och bröllopsklänningar/balklänningar. Klänningarna var bara där några dagar. Dessa klänningar finns nu på Esplanaden vägg i vägg med Blå kiosken. De finns där tom lördag. De kanske är mer balklänningar än bröllopsklänningar. Kanske går att hitta tärnklänningar där.

Lollie skrev 2009-03-04 13:24:57 följande:
    ok, har dom bröllopsklänningar??
  • 090414

Hej tjejer!!
    Har inte varit här inne på några dagar. Hela familjen har legat i magsjuka...
    Det börjar närma sig. Det är 1månad kvar nu.

• 090414

Nu börjar jag bli stessad...14april är ju den stora dagen. Barnen har inga kläder. Mannen ska ha en skjorta. Hela familjen ska ha skor. Jag ska ha örhängen. På lördag ska vi ut och shoppa.
    Jag har några extra kilon som jag skulle ha blivit av med, men det får jag leva med.
    Solariumet skulle jag ha besökt mycket mer än vad jag har gjort.

• 090414
    090414 skrev 2009-03-25 20:35:44 följande:
    Nu börjar jag bli stessad...14april är ju den stora dagen. Barnen har inga kläder. Mannen ska ha en skjorta. Hela familjen ska ha skor. Jag ska ha örhängen. På lördag ska vi ut och shoppa.Jag har några extra kilon som jag skulle ha blivit av med, men det får jag leva med.Solariumet skulle jag ha besökt mycket mer än vad jag har gjort.
    Stressad ska det ju stå.
  • 090414

Vi åker 9april. Vi ska ha det väldigt enkelt. Det är bara vi och barnen o ingen annan vet ngt.
    Jag har en vit klänning (se länken till mitt galleri, jag ska inte ha axelbanden).
    www.brollopstorget.se/hem/090414/galleri.php

Mannen ska ha linnebyxor.
    Min bukett ska gå i rosa.

Barnen ska ha shorts och skjorta tror jag.

Ingångsmusik Det vackraste med cecilia Vennersten på cd skiva.
    Utgångsmusik Änglagård på orgel.

Svar på tråden Sundsvall nr2