• Strindlund

Sundsvall nr2

Sundsvallsbrudar, det är någon typ av bröllopsmässa i Söråkers Folkets Hus den 31 januari! Läs mer på www.sorakersfolketshus.se

• Strindlund

thildamy: Ataljéfotografen i haga har bra pris, tror jag! Fotografen är ganska nervig och jobbig, men han är duktig! www.ataljéfotografen.se

Be om en handbukett istället för brudbukett, just brudbukett drar upp priset.. Detta funkar om man inte är ute efter en jätteavancerad bukett! Vill faktiskt tipsa om Bettan på Delta blommor i Söråker, hon är jätteduktig!

Haga-frisören, en tjej som heter Jennie är jätteduktig och skall fixa mitt hår! Tror min uppsättning utan löshår går på under 800 kr! Totalt för tärnan och mig blir det 1270:-, utan smink förvisso.

Och nej, jag kommer ej från Haga.. Men av någon anledning så har jag hamnat där ;) Jag bor i Söråker och var på mässan, jag kände mig ganska besviken över tillställningen.. Faktiskt! Kändes som om att det var något som saknades...

• Strindlund

blygbrud 14/2
    HeleneåPether 28/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    hjärtat mitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    thildamy 9/9
    Igia 19/9
    Strindlund 22/8

• Strindlund

Är så otroligt leds för tillfället.. Vi har nyligen berättat för mina mor- och farföräldrar att vi ska gifta oss, och det är BARA konstiga reaktioner från alla håll! Min mormor utbrast med förakt: "Varför ska du gifta dig? Du är ju så ung... Och du måste ju inte när du inte är gravid!", farmor och farfar sa ingenting och skämtade mer om det sen.. Pappa reagerade inte överhuvudtaget och min sambos mamma och pappa lät inte alls särskillt glada..

Har lust att ställa in skiten, varför skall vi bjuda till fest och vigsel när ingen direkt låter förtjust över det faktum som är? Nej, nu funderar vi allvarligt på att gifta oss den 26 augusti borgligt, direkt innan vi flyger på bröllopsresan på midlanda!

• Strindlund

Angående musik så vill jag tipsa om Martin Häggström som var konfrensier på Söråkers Bröllopsmässa, han är helt underbar! Här hittar ni ett filmklipp på honom när han sjunger För kärlekens skull, till en början är det liggande bild men min syster kommer på sig själv att vända på kameran efter en stund!

Han är riktigt allround och kan göra det mesta, inget är omöjligt! Känner till honom tack vare att han kommer från Söråker där även jag bor!

www.martinhaggstrom.se

• Strindlund

Vem tycker inte om husmanskost? Mums! Men jag är tveksam till Lasses matstuga jag också, har inte alls varit nöjd de luncher jag varit där. Vilket är ett par stycken, men ändå!

Svar på tråden Sundsvall nr2