Sundsvall nr2
Hej!
Ja, jag brukar klippa mig på Sax o Kam. Vem ska fixa ditt hår? Anna Kempe ska fixa mitt.
Snart Nordvall skrev 2009-01-16 11:52:40 följande:
Hej!
Ja, jag brukar klippa mig på Sax o Kam. Vem ska fixa ditt hår? Anna Kempe ska fixa mitt.
Snart Nordvall skrev 2009-01-16 11:52:40 följande:
Jag har sagt det tidigare, jag tipsar om Sax o Kam, dom är jätte duktiga där.
Tror att dom kan fixa sminket också, annars så finns ju Face Stockholm 1min därifrån. Jag har tidigare jobbar där och tjejerna som är där nu är jätte duktiga och trevliga.
Vi har också bokat på Knaust Hotel...helt underbara rum.
Jag har hört att dom ska vara jätte duktiga där!
hjärtat mitt skrev 2009-01-26 20:21:38 följande:
Vi har en hemsida på weddingannouncer.com (hannaochjohan.weddingannouncer.com) kika in om ni vill.
Vi gifter oss den 28/2
Det låter underbart! Man får hoppas att vi alla får en sådan fin dag!
Ja nu börjar det närma sig! Ska bli sååå otroligt roligt imorn! Jag hoppas vi och Heleneåpether får en underbar dag å att solen skiner så vi slipper mera snö.
Peny - Nu är jag så nyfiken vem i vår närhet som vi har gemensamt, så när det blir officiellt så vill jag höra!!
Jaha...vad kul!! Jag lovar att inget säga! Vad kul då får hon gå på bröllop 2 gånger i år. Hon kom igår eftermiddag, så hon hade en liten möhippa med dagspa, inspelning av låt och middag för mig igår.
Nu ska jag jag fixa och trixa!!!! Åh vad glad jag är idag!
hjärtat mitt skrev 2009-03-05 20:04:21 följande:
Oj, nu vart mitt inlägg väldigt konstigt.
Hjärtat mitt:
Skriver igen. Ang Ferneaus så skulle jag absolut rekommendera er att använda er av dom. Jätte trevliga och god mat. Vi använde oss av dom när vi gifte oss i helgen (28/2).
hjärtat mitt skrev 2009-03-19 09:46:17 följande: