Sundsvall nr2
Ett litet frisör tips
Salong purple
Ett litet frisör tips
Salong purple
hoppsan tänk att ni luskat reda på mig jag som trodde att jag var totalt anonym hihi
Jag är gärna med iallafall.
Ha en bra dag imorron..Lycka till Blygbrud......
Jag har varit på ett bröllop med mat från Lasses matstuga o det var kanon...
Kanske de ska köpa titanringar på Kallings i Härnösand. Det gjorde vi. De är Kallings som har www.titanringar.com
Nocia: Hittade ni några ringar?
Ja det tror jag alldeles säkert att ni kommer att göra. Vi köpte silkesmatta ringar, släta förlovningsringar och till mig en vigselring straight queen, silkesmatt (den på bilden är blank)
www.titanringar.com/x_sidor/dia_straight_queen_005_bl.htm
Har hört bra om Salong purple
www.salongpurple.se
Vet inte riktigt vad du är ute efter för klänning men för några veckar sedan hade H.E.T.A rea (hm heter de så?? Mittemot jc gatan som videoteket ligger på. De hade massor av klänningar för 50% då.
När jag var där hade dom massor av fina klänningar, kanske mer åt balklänning hållet...
Jag hade lite fel ang H.E.T.A och bröllopsklänningar/balklänningar. Klänningarna var bara där några dagar. Dessa klänningar finns nu på Esplanaden vägg i vägg med Blå kiosken. De finns där tom lördag. De kanske är mer balklänningar än bröllopsklänningar. Kanske går att hitta tärnklänningar där.
Hej tjejer!!
Har inte varit här inne på några dagar. Hela familjen har legat i magsjuka...
Det börjar närma sig. Det är 1månad kvar nu.
Nu börjar jag bli stessad...14april är ju den stora dagen. Barnen har inga kläder. Mannen ska ha en skjorta. Hela familjen ska ha skor. Jag ska ha örhängen. På lördag ska vi ut och shoppa.
Jag har några extra kilon som jag skulle ha blivit av med, men det får jag leva med.
Solariumet skulle jag ha besökt mycket mer än vad jag har gjort.
Vi åker 9april. Vi ska ha det väldigt enkelt. Det är bara vi och barnen o ingen annan vet ngt.
Jag har en vit klänning (se länken till mitt galleri, jag ska inte ha axelbanden).
www.brollopstorget.se/hem/090414/galleri.php
Mannen ska ha linnebyxor.
Min bukett ska gå i rosa.
Barnen ska ha shorts och skjorta tror jag.
Ingångsmusik Det vackraste med cecilia Vennersten på cd skiva.
Utgångsmusik Änglagård på orgel.