Sundsvall nr2
Tack för tipset!
Tack för tipset!
Jag har bara hört bra om dom men har själv inte sett någon brudbukett de gjort.
Vad gäller cateringfirmorna har jag tyvärr inte hört något om
hjärtat mitt skrev 2009-01-11 13:28:15 följande:
Kul! Ska genast kolla in sidan
Snart Nordvall: Välkommen hit!
Ni som ska ha festen i Nävsta skola... finns det några bilder på den någonstans? Vi har tittat på den utvändigt och det ser ju jättefint ut men det viktigaste är ju faktiskt hur den ser ut invändigt. Nyfiken ju!
Ni som ska vara på Notstället och på Nävsta skola. Vad betalar ni för att vara där och hur många dagar har ni hyrt då?
Tycker bara att de verkar väldigt dyra? Nävsta skola tar 2000:-/dag och Notstället 1800:-/dag. det blir ju attans dyrt om man ska hyra tre dagar!!
Vi får i så fall tyvärr fortsätta leta efter något vår lilla plånbok klarar av
Igia: Jamen det var ju helt annat än de angivit på hemsidan?? Vad bra! Då kanske man bör höra av sig till dom och fråga. Ni skulle väl också vara där över en helg?
Hänger på Blygbruds tips om Skönsbergs Herr- och damfrisering. Alla är duktiga men särskilt ägaren Petra. Trevlig och proffsig
Annars ska väl Trudes vara okej också...
Thildamy: vad är det för företag som ska sy upp klänningarna? *nyfiken*
Själv har jag shoppat lite idag. Hittade ett par jättefina och lite tuffare skor att ha under bröllopsklänningen. De fanns på Wedins och kostade endast 249:- Hade spanat in några skor för 49:- och 149:- (på rean) men det fanns bara från strl 38 och det blir alldeles för stort trots extrasulor Men jag är nöjd ändå! Blev 100:- mer än jag tänkt mig idag men om man jämför med "riktiga" bröllopsskor så kan ju de gå på hur mycket som helst Så det är ett tgips till er: gå och spana på Wedins!
Sen fyndade jag ljusstakar på Hemtex. Tolv stycken för 160:- !!!
Kan ju stå ut med det...
Så där är ytterligare ett tips: spana in Hemtex för att hitta grejer till dukningen!
Visst är det nu på lördag det är bröllopsmässa i Söråker?
När är det på Våningen? Visst var det nästa vecka eller är jag bara förvirrad?
Thildamy: Jättefin klänning du beställt!
Hur lång tid tar det att få den?
Thildamy: Vart läste du om det?Finns det någon hemsida om bröllopsmässan på våningen?
Tyvärr kommer jag inte kunna gå på mässan i Söråker Sambon är bortrest och jag får ingen barnvakt till äldsta dottern och att gå på en sån mässa med henne är uteslutet. Skulle vara helt svettig efter fem minuter Men ni får gärna skvallra vidare härinne om vad som fanns där