Sundsvall nr2
Annat frisörtips... Skönsbergs Herr och Damfrisering.
proffsig och bra!
Tårta..jo..inte billigt.
Vi har betsällt vår på Kesrtins tårtmakeri. Är helt enkelt godats och bäst, tycker jag.
Annat frisörtips... Skönsbergs Herr och Damfrisering.
proffsig och bra!
Tårta..jo..inte billigt.
Vi har betsällt vår på Kesrtins tårtmakeri. Är helt enkelt godats och bäst, tycker jag.
8 dagar kvar....
Jo, det mesta är klart (tack och lov!!!) sitter och pysslar med vigselprogrammet och festprogrammet.
Det börjar närma sig....
Tack!!
Bröllopskonserten i Sköns Kyrka är kl 18:00 den 22/2
Finsta ligger ute i Sundsbruk. Dvs bostadsområdet efter Birsta om man åker gamla E4
Alltså, på söndag den 22 kl 18:00 är det en konsert i Sköns kyrka där de kommer spela upp mycket av den musik man brukar ha/kan ha på bröllop + att man kan provsmaka tårta från ett bageri i närheten.
Om man nu inte kan komma den 22 så vet jag att det kommer vara en liknande konsert i Timrå kyrka...framme i april/maj har jag för mig....
Fröken Fräken är väldigt duktiga, men kan inte påstå att de är direkt billiga....
Själv är jag helnöjd med den bukett som Vivsta blomsterhandel gjorde åt mig. Lika vacker i dag, (onsdag) som den var i Lördags när vigseln var. (ska lägga in bilder sen)
Vad det gäller blommor kan jag vara säga Vivsta blomsterhandel i Timrå. Hur snygga buketter som helst!