• Peny

Sundsvall nr2

Ojdå, det blev dubbelinlägg där! Ja, ja.. då är det ju ingen som missar det iaf

Thildamy: Absolut! Skulle vara skoj! Snacka lite bröllop Vi kanske ska testa och se om man kan få ihop en blivandebrudträff från tråden?

• Peny

Någon som vet vilken tid de öppnar bröllopsmässan imorgon?

• Peny

Någon som var på "bröllopsmässan" på våningen igår?
    Jag stack ion huvudet och vilken flopp!
    Trodde ju att det skulle vara lite olika aktörer där som man kunde spana in och få lite prisuppgifter och tips ifrån. De hade fem bord där och det var bara två stycken som hade någon representant. 925 smycken och Cervera. Sen hade Fotografen Carina Wallin,Café Charm och Sax och kam bord men ingen som stod vid dom. Udda!
    Nä, det var ingen hit igår... hade kunnat haft mycket mera skoj den där tiden.

Grattis BlygBrud!Hoppas dagen blev precis så bra ni önskat!

• Peny

Jemma: Välkommen till tråden
    Vi ska ha vår fest i Sidsjöns Hotell & Konferens. Där finns flera lokaler i olika storlekar. Tyvärr lite dyrare än t ex Nävsta skola och Notstället men jättefint och bra service
    Ett annat ställe är Stornäset som också är bra. Där finns dessutom ett vandrarhem i anslutning

Kikar in till dig lite...

• Peny

Strindlund: Usch vad trist att få såna reaktioner!! En sån gång vill man ju att alla bara gratulerar och blir glada!
    Hoppas att ni får det som ni vill ha det ändå och får känna er nöjda med vigseln

Jemma: Skönt att det löst sig!

Åh, vill också på Bröllopsmässan men kan inte
    Kommer det någon fler sån framöver? Någon som vet?

• Peny

Blygbrud: Kan du inte lägga ut en bild på ditt hår också? Är så nyfiken!!

Är så irriterad nu så oj, oj, oj
    Var och hämtade inbjudningarna sambon beställt på tryckeriet och det har blivit något helt annat än jag och sambon pratat om! Tryckeriet har gjort precis som sambon skrivit i sina mail till dem (jag fick se dem)men sambon måste ha fått sågspån i huvudet eller nåt för det var helt fel mått (pyttesmå ju!), fel hemsideadress och så saknas en hel sida med information vi klurat fram! han har alltså skickat fel filer!!! Så jag fick helt enkelt punga ut över 1000 spänn för något jag inte vill ha och se glad ut
    Sambon är bortrest så nu har detta med inbjudningarna fastnat IGEN!! Jag som satt och skrev alla kuvert inatt för att jag lätt skulle kunna slänga dem på posten idag/ikväll. Nu lär vi inte få ut inbjudningarna förrän tidigast nästa vecka
    Morr...

• Peny

Han sjunger kanonfint!
    Ska tipsa sambon om honom så får vi se
    Tack för tipset!

Vad gäller brudfrisyrer och Skönsbergs Dam och herrfrisering så tror jag inte att de bruykar göra sånt annars... Petra är ju kanonduktig och så så det handlar inte om det utan om tid. Hon ska ju göra min också men det är ju inom släkten
    Men det skadar inte fråga. Hon är som sagt jätteduktig!!

• Peny

Igia: Jag har bara hört kanonbra om Lasses Matstugas catering. Luncherna de har är också goda men enklare rätter och mycket husmanskost vilket alla kanske inte gillar.

• Peny

Som jag har fattat det så går det inte ens att jämföra deras luncher med deras cateringmat men själv har jag aldrig anlitat som utan bara hört av andra som anlitat dem. Nu då jag tänker efter så har jag ätit pajer de caterade till ett par kompisar och de var kanongoda! Dessutom tog de tillbaka allt och diskade och så ingick porslin, dekorationer och kandelabrar i priset.
    hihi verkar ju som jag gör värsta reklamen för Lasses matstuga!! Själv kommer jag inte använda dem eftersom vi har det fixat från annat håll. Men jag har sokm sagt bara hört bra om dem. Är det någon som hört något negativtr får ni gärna hojta till då en kompis som ska gifta sig ska anlita dem. I så fall kanske jag ska avråda..?

Svar på tråden Sundsvall nr2