• thildamy

Sundsvall nr2

såd denna annons i dagens tidning!

Var det några som var sugna på att åka dit ?

Bröllopskonsert
    medverkande Ann-Kristin Fjärnström,Ulla Svedin sång
    Finstabagaren,blomsterforum,Maria Scharffenberg Präst
    Sköns kyrka 22 februari kl.18.00 Fri entrè

• thildamy

aaa du menade den... hade du sagt tävlingen hade jag fattat galoppen

Peny skrev 2009-02-15 13:21:36 följande:
    Någon som var på "bröllopsmässan" på våningen igår?Jag stack ion huvudet och vilken flopp! Trodde ju att det skulle vara lite olika aktörer där som man kunde spana in och få lite prisuppgifter och tips ifrån. De hade fem bord där och det var bara två stycken som hade någon representant. 925 smycken och Cervera. Sen hade Fotografen Carina Wallin,Café Charm och Sax och kam bord men ingen som stod vid dom. Udda! Nä, det var ingen hit igår... hade kunnat haft mycket mera skoj den där tiden.Grattis BlygBrud!Hoppas dagen blev precis så bra ni önskat!
  • thildamy

Det var ju mer "bröllopstävling" som började den 7:e och slutade igår ... vi var inte med pga lite utmaningar som min m2b inte ville vara med på

Igia skrev 2009-02-15 16:28:56 följande:
    Skulle inte den mässan ha varit den 7e???Blygbrud: Grattis till dig och din MAN! Hoppas ni hade en underbar dag! Hoppas ni har ngr bilder sedan som du vill dela med dig
  • thildamy

hej!
    Välkommen till tråden,kikat in hos dig å tassat runt lite där..

Var ska ni gifta er då?
    Vi gifter oss i Selångerskyrka å festen i nävsta skola...

Jemma skrev 2009-02-15 18:44:44 följande:
    Härligt med en Sundsvalls tråd =)Tänkte höra med er om ni vet av någon fin lokal. Vart ska ni vara?Vi fick lite snopet höra att lokalen vi tänkte boka hade bokats nån dag innan och vi kan inte komma på någon annan. Vore supersnällt med lite tips =)
  • thildamy

Vad kul grattis!!!
    Är så gald för din skull!!

BlygBrud skrev 2009-02-17 10:17:36 följande:
    As if! Ja ja..dagen blev i alla fall hur underbart lyckad som helst!!!!Underbart väder! Underbart i kyrkan. Frisyren hur snygg som helst. Blommorna!!!! Hade gett floristen fria händer, såg inte blommorna förrän i kyrkan, och wow vad vackra de var!!! Festen blev hellyckad!Maten var bara sååå god, och servicen perfekt. Det är väl värt att ha en extra personal som hjälper till med serveringen så att allt flyter. Tårtan var hur mumsig som helst!Dansade hela natten!Kort sagt, en helt underbar dag!!
  • thildamy
    Igia skrev 2009-02-17 15:05:24 följande:
    Hallå på er!Hur gör ni med solist i kyrkan? Har ni någon ni känner el har ni något tips på nån man kan hyra in för det ändamålet?Har ngr som jag känner men vi är inte säkra på om vi ska bjuda de på bröllopet och då känns det lite knasigt...
    Jag har mailat med en tjej med vacker röst men nu var det en pris fråga som dök upp mellan oss
    begär 3000:- + resa för 3 låtar vilket jag tycker är för mycket
    resan absolut men 3000:- nja... 2000 + resa tycker jag e rimligt.
    Men det ska finnas massor med talanger i sundsvall så vi får väl ordna en bröllops sång tävling med jury...
  • thildamy

hej hört att sax o kam ska vara jätte duktiga!

AnnaMatilda skrev 2009-02-18 11:17:02 följande:
    Lägger in frågan igen, någon som har tips på bra frisörer, som gör håruppsättningar till bröllop??? :)
  • thildamy

hej.. vi har oxå fått delade utlåtanden men eftersom vi levt 11 år och har 2 barn tillsammans har vi ju inte fått direkt frågan varför?
    utan snarare så var det fel på lokal, ort och datum..
    Men ni gör allt för ERAN skull och dom som kommer kommer!!!

Strindlund skrev 2009-02-17 21:34:01 följande:
    Är så otroligt leds för tillfället.. Vi har nyligen berättat för mina mor- och farföräldrar att vi ska gifta oss, och det är BARA konstiga reaktioner från alla håll! Min mormor utbrast med förakt: "Varför ska du gifta dig? Du är ju så ung... Och du måste ju inte när du inte är gravid!", farmor och farfar sa ingenting och skämtade mer om det sen.. Pappa reagerade inte överhuvudtaget och min sambos mamma och pappa lät inte alls särskillt glada..Har lust att ställa in skiten, varför skall vi bjuda till fest och vigsel när ingen direkt låter förtjust över det faktum som är? Nej, nu funderar vi allvarligt på att gifta oss den 26 augusti borgligt, direkt innan vi flyger på bröllopsresan på midlanda!
  • thildamy
    Nocia skrev 2009-02-20 19:45:45 följande:
    Jippi, jag har bokat klänning!!!! Plockade ut 6-7st på Eleganten som kändes bra och det blev faktiskt nr 2 som jag provade. Det kändes bara helt perfekt! Bild finns i mitt galleri, men jag ska ha en bolero med trekvartsärm. Wicktorias tar ca 500kr timmen för brudfrisyr. Det brukar ta minst 2,5 timme, ofta mer sa hon. Hmm... det lutar åt att min vän får fixa håret på mig...
    Hade dom fått fram allt på eleganten nu?
    Var dit då dom ny öppna efter renov. då fanns då inte nå skor framme
    Jag provade oxå där 3st olika blev frälst i alla men ingen riktigt DEN DÄR!!!!
  • thildamy

vi har gjort inbjhudningskort och köpt allt från panduro..
    A4 ark kostar 4.90 st så jag har shoppat flitigt där..

även på börjat till verkning av festprogram och vigselprogram och bordsplaceringskort mm

Våran totala kostnad för " trycksaker " inkl. kuvert och porto och bläckpatron till skrivaren har inte kostat oss mer än 700:-
    mindre tror jag tom.

Svar på tråden Sundsvall nr2