• Igia

Sundsvall nr2

Tackar!
    har skickat ett mail till de men inte fått svar än men det kommer nog hoppas jag

MrAndMrsImpuls skrev 2009-02-17 15:21:20 följande:
    Vi ska ha en gammal klasskompis till mig som ska spela. Kika in på deras hemsida www.airgarden.se
  • Igia

Tackar alla för tipsen på solister! Har skickat iväg ett gäng mail nu för att se vad de olika kan erbjuda och vad som kan passa oss...

• Igia

Måste nog ta oss dit och prova maten. Det jag kan känna är att de hjäper till med mkt och man får låna mkt gratis. Men smaken är som baken... Det kan ju inte vara så att de är så dåliga på maten eftersom de är så flitigt anlitade
    Åker och provar maten och sen är det bara att hålla tummarna

• Igia

Vi kommer oxå göra egna trycksaker. Sambon har gjort en layout på datorn som vi ska prova skriva ut. De blir 14*14cm. Svart papper med silvertext. Gör sedan egna kuvert av tapet där vi även gör en lite ficka för två kort till. Ett med info och ett om dagen efter.
    Ev ska vi köpa en stämpel och göra ett mönster på om det inte funkar med trycket.

• Igia

Nä, har väl i och för sig inte letat så mkt. Vi har hakat upp oss lite lätt på Vättaberget men får väldigt dålig respons därifrån. Svara inte på mail och knappt i telefon. De lovar skicka grejer men gör inte det osv...

har du nåt bra tips?
    Var inne ett tag på om man skulle ordna nåt med hotellet kanske men men... Vi ska iaf åka upp helgen v11. Fredag till söndag. Men det känns som det är mkt vi behöver hinna med då.

• Igia

Vi har inte bestämt hotell än utan tänkte titta på ngr när vi kommer upp. Vi ska försöka få tillträde till lokalen så vi kan måtta lite. Antingen på fredagen el på söndagen... Vill ni haka på eller ska jag berätta sen??

thildamy skrev 2009-02-23 14:38:14 följande:
    Hotellet kan ju säkert ha något bra att erbjuda dom har iaf gått om plats för alla gäster.HAr ni beslutat er för något hotell nu?Har du tänkt titta på lokalen igen då?
  • Igia

Precis! Återkommer när jag har pratat med Annette om tid.

thildamy skrev 2009-02-24 22:04:45 följande:
    kan gärna haka på !!! Absolut hade ju varit kul att träffas
  • Igia

thildamy: Rysligt vad du pysslar. Imponerad!!

Peny: Vilka kuvertproblem... Stackare! Är ni nöjda nu då? Vi eller snarare jag kommer att göra kuvert av tapet. Fast vi kommer att skicka de i cellofanpåsar sen för att vara säkra på att allt kommer att vara kvar efter postens hantering. Förhoppningsvis kommer vi att lyckas bli klara med våra inbjudningar under mars så vi kan skicka de i april...

thildamy skrev 2009-02-25 09:43:38 följande:
    jo det är grönt och brunt
  • Igia

Jemma: Jag har glömt lägga in erat datum. Vilket datum har ni? Förlåt men har glömt det

• Igia

Det sa min sambo oxå... Du vet att det är många kuvert va??? Vi ska göra ca 65-70 kuvert men det rullar på rätt bra när man väl börjat. Vi har bra lokaler med stora ytor att vara i när vi pysslar. Vi har ju inga småttingar så det finns förhoppningsvis lite mer tid här för sånt

Peny skrev 2009-02-26 01:07:02 följande:
    Igia: Det låter verkligen jättefint! Skulle också vilja vara så pysslig men med två småungar är det alldeles nog som det är Men jag hade nog gjort något mer pillrigt om det varit färre kuvert som skulle ut.Har nästan gjort klart alla nu ikväll... måste köpa några fler kuvert och band bara. Vi har bl a limmat fast tunna band så att de som får inbjudningarna ska kunna dra i bandet för att öppna kuvertet. Ni vet som på Oscarsgalan? Imorgon lägger vi alla inbjudningar på lådan! Jihooo!
Svar på tråden Sundsvall nr2