Karibien
Nu startar jag en ny tråd för alla oss som ska till Karibien på bröllopsresa.
Skriv och berätta om er resa.
Vi ska både på kryssning i södra karibien sedan en vecka sol och bad på Antigua, Cocobay!
Bara några veckor kvar nu!!!
Nu startar jag en ny tråd för alla oss som ska till Karibien på bröllopsresa.
Skriv och berätta om er resa.
Vi ska både på kryssning i södra karibien sedan en vecka sol och bad på Antigua, Cocobay!
Bara några veckor kvar nu!!!
Jag och min man gifte oss på St Lucia i somras. Tillbringade en vecka där och två veckor på Dominica, en helt fantastisk resa!! Bokade med Limetravel. Hojta till om ni har några frågor!
Ååå jag är lite avis på er som har er underbara resa framför er...
Kram!
Mi och Nez:
Det var verkligen ett bra pris som ni lyckades få er resa för. Bara att gratulera, hoppas ni får det toppen!
Mi och Nez:
Desto mer pengar över till shoppingen i NY!!!
Precis! Längtar som en galning!
Vi åker samma rutt som ovanstående den 24 jan!!
22 jan åker vi till miami och sen går båten den 24:e. Efter båtresan är vi i miami i 2 dagar till innan vi åker hem.
Vi ska ha med oss vår 3,5 åring på resan och sammanlagt slutar notan på 45.000 för båt, flyg och hotell. Helt ok!
Hej! Vart i Mexico åker ni? Var ska ni bo? kostnad???
Vi planerar just vår bröllopsresa till Mexico, längtar så
Hejsan alla! vi vill åka till karibien men har problem att hitta flyg som går vår vecka... gifter oss alla hjärtandsdag 09. någon som har mer erfarenhet av att resa. har ni bokat reguljärflyg o sen hotell..?
Hej, hej!
Ellen 78, jag och min blivande ska också till Antigua - Cocobay, 7 dagar, i november. Sedan avslutar vi 3 dygn på St. Lucia - Ladera. Ska bli underbart. Kommer absolut titta in här för att se vad du tyckte om Cocobay.
Ha en underbar resa...
ozita
vi ska bla åka till jamaica, fått fantastisk hjälp av big travel, vi ville göra en resa där vi kombinerade västra usa med en vecka på jamaica, alla försökte övertala oss att ta något annat, men en tjej på bigtravel har hittat lysande priser på flybiljetter till oss vi kunde inte hitta några billigare någonstans..
vi ska troligen bo på ett hotell som heter grand palladium jamaica mellan montego bay och negril
Anna och Johan
Vad har ni fått för priser?
Vad är det för resa ni har beställt?
Anna och Johan: När åker ni? Vi funderade på antingen december eller februari. Vet inte när det är bäst säsong egentligen...
Glömde lite frågor... Bokade ni hotellet genom Big Travel också? Vad betalar ni för en vecka där? Det såg ju jättefint ut!
Lottis77: vi bokade via Ticket. Ja, visst låter det underbart? =)
Hej
Vi funderar på samma kombination.. hur mkt betalar ni för er resa?
Kan inte fatta att vi ska åka om fyra dagar. Håller på och förbereder min packning nu. På lördag är det äntligen dags. Vi bokade vår resa april 2008 och vi har väntat så länge men nu är vi snart på väg!!! Härligt!!!
Vi åker reguljärflyg Miami helgen efter vi gift oss (14feb) och sedan blir det antingen kryssning till Karibien eller flyg och sen hotell.
Nån som har nåt bra tips på vart vi borde bege oss från Miami?
Kram på er brudar!
Lantzakeri, ozita
hotellet bokade vi via hotels.com det blev 4500 billigare...
Vi betalade 10000/st för flygbiljetterna. Köpenhamn till san francisco las vegas till montego bay och montego bay till Köpenhamn. Hotellet betalade vi 15000 för för 8 nätter.
Om du ska åka i december eller slutet av november är priserna på hotell generellt sätt dyrare efter vad vi har sett.
men det är regnsäsong på hösten, men en vän till mig sa att det kom små skvättar vid december och säsongen börjar avta i sept okt. Vi ska vara på jamaica mellan den 27 okt och 4e november... längtar...
Åh, vilka underbara resor ni skriver om! Vi har betalat bokningsavgift på vår bröllopsresa till Guadaloupe den 1/7. Verkar vara en riktig paradisö som alla bara har gott att säga om, men det känns lite osäkert nu när det är blossat upp oroligheter och interna stridigheter... Håller tummarna för att läget hinner lugna ner sig innan det är dags att packa ner baddräkten.
vilka hotell har ni valt, ni som ska till cocobay?