• Frujj

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Mariannetryfflar??!!??
    Tezz - recept till bloggen tack!!

• Frujj

Lustigt, i den alltom mat som kom igår så var det tema Brunch. Har förresten inte hunnit kolla på mailen som gick runt igår. Ska försöka göra det senare, nu måste jag ta tag i mitt otacksamma liv som tonårsförälder *suckar djupt*

• Frujj

Hej och trevlig lördag!

Mina dagens tre positiva:
    1. Jag bara äääääääääälskar det här vädret. Det gör mig glad när jag ser att det är -10 ute, solen strålar, himlen är knallblå och träden är vackert frostiga.
    2. Morgonens bråk med stora E fick henne att äntligen ringa en kompis o hitta på nåt. YeaH! Fast jag har ändå bestämt mig för att ta tag i problemet med professionell hjälp.
    3. Jag håller på o bakar en hjärtformad tårta med moussefyllning. Än så länge verkar det gå vägen. Blir slutresultatet godkänt så kommer en bild på bloggen. Fast svåraste momentet återstår... att färga in sugarpaste...

• Frujj

Godmorgon!
    Helt ok helg här oxå. Var i Borås igår och badade på Stadsparksbadet. Uppfyllde tyvärr inte förväntningarna men det var iallafall trevligt att komma iväg och träffa väninnan med familj. Och resten av Borås som oxå var där.

• Frujj

Bauti du kan få ringa till 3 (mobil abbonemang) för mig... ännu ett företag med fruktansvärt dålig kundservice, kundkänsla.. blärk!!!

• Frujj

Ohhh Bauti take it easy!! Tänk på att det är onödigt att lägga värdefull energi på såna idioter.. (ska jag säga som sitter o retar mig på 3)

• Frujj

Nibla: Vart gick ni för o få vaccinationen till L?

• Frujj

Nibla: Vad smidigt, vi fick bara en lapp med ställen dit man kunde vända sig för vaccinationen.
    Håller på och kollar runt lite.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas