• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Morsning!

Carma: Grattis till vinsten?? Blev nyfiken nu! Va har du vunnit?

• FruTez

Carma igen: Hihi, såg på Addiz blogg, grattis!

• FruTez

Abb: Hoppas resan hem gick bra!

Dagens 3 positiva:

1. Har fått tag på U2 biljetter (genom makens arbetskamrats frus vänninna! Snacka om att dra i ALLA trådar)
    2. Maken går av jouren idag så jag får se honom igen efter en vecka
    3. Sooool!
    (4. Soooooool!!!)

• FruTez

Nibla: Tack, hihi! Det var en del blod svett och tårar (nästan) för att få fram de biljetterna. De var ganska billiga med, så vi har väl fått platser bakom scenen eller nått. Hahaha! Hoppas att lillan mår bättre och inte längre spyr, Stackars liten!

• FruTez

Hej, äntligen fredag!!

Nibla: Bra hanterat med kusinen... väldigt fult gjort av henne!

Abbe: Va härligt det låter med hagabadet!

Carma: Skönt att det går bra med tösen på långresan. Ha det så roligt på dopet och ser fram emot lite fotografier!

Frujj: Jag berättar om många drömmar för min make, men just 5+1 drömmar håller jag för mig själv! *blir generad*

• FruTez

Även om man inte kan hjälpa vad man drömmer så skulle jag ändå inte blir glad ifall maken berättade om värsta 6 drömmen han haft om någon annan. Då är det bättre att han håller det för sig själv, för jag vill iaf. inte veta om några smarriga detaljer. Trots att det är en dröm!

• FruTez

Jag tänkte att jag skulle ge bort en prenumeration på Elle Interiör till en kompis som fyller år. Gick in på tidningens hemsida och såg att de har ett erbjudande på 6 nummer för 149 kr. Klickar på länken och kommer då till Allers hemsida där erbjudandet plötsligt är 5 nummer för 240 kr??? Blev väldigt förvirrad av det hela så jag ringde till kuntjänst. De kände inte till det billigare alternativet utan bara det dyrare! Hon skulle skicka ärendet vidare till nån avdelning och så bad hon mig att prova igen nästa vecka för att se ifall erbjudandet var kvar...

Det är ju falsk marknadsföring?!? 5 nummer för 240kr ger ju ett pris på 48kr/st. Det är väl inte mycket billigare än att köpa lösnummer?? *muttrar*

Så, bara en timme kvar av arbetdagen... HATAR att JAG har "the graveyardshift"... Tänk sedan i sommar, när alla droppar av vid 4 tiden och sätter sig på uteserveringarna och myser. Nä, då får lilla jag minsann sitta kvar och leka med dammråttorna...

Ojojoj!

Får nästan ta mina 3 positiva igen för att piffa upp stämmingen!

1. Det är fredag
    2. Det är fredag
    3. Det är fredag!

• FruTez

Linum: Du får säga till när du vill ha tebax böckerna jag lånade. Det går lite långsamt med läsningen för tillfället.

Nibla: Jag har också sett Män som hatar kvinnor samt läs alla tre delarna. Böckerna var grymt bra och filmen likaså! Kan definitivt rekomenderas!

Jag kommer på fredag. Jag slutar jobbet kl 17.00 så jag ruuusar bort meddetsamma! Ska bli nice!

• FruTez

Klockan 1730 i entrén på Gothia Towers.

Linum
    Abbe
    Nides
    Tez

• FruTez

*~*~Grattis~*~*~*~Grattis~*~*~*~Grattis~*~*~*~

~~~~~~Nides!!~~~~~~

• FruTez

Grattis Bauti!!!

Grattis Nibla!!!

Frujj: Vilken typ! Snacka om att hon inte kan haft många hjärnceller hemma! Hoppas att inga elaka baciller smittat vidare... *brrr*

Dagens 3 positiva:
    1. Solen skiner
    2. Jag har bilen till jobbet idag
    3. Pratade med maken nyss, han var supergullig i telefonen och sa att han älskar mig så och andra fina saker! Hihi!

• FruTez

Hej girls!

Ska bli kul att träffa några av er ikväll!

Abbe: Jag har faktiskt packat ner min lilla kamera!

Bauti: Vilken fin färg du fått på din blogg!

Utropstecken på ALLA meningarna, grymt!

• FruTez

Frujj: Har inte kvar länken till själva, Carma kanske har kvar instruktionerna? Både jag, Carma och Nibla har lagt upp bilder på våra pimpade alladinaskar på våra bloggar, om du vill ha lite inspiration. Ojojoj va ont det måste gjort i fingret!

• FruTez

Håller med Abbe, mycket trevlig fredagskväll! Det måste vi verkligen göra om. Vi satt ju i en egen bubbla och glömde totalt bort att det satt andra människor brevid... hahaha! Kändes lite som en scen ur SATC´s! Pax för att vara Charlotte! Hahaha!

Nibla: Usch, vilket hem och vilken man!

• FruTez

Nibla: Du tynar bort snart! Hihi!

Jasså, du smiter från hemmaplan på din 30 årsdag! Jag vet fortf. inte vad jag ska hitta på... det beror lite på vissa omständigheter. Men så har jag ju ändå ganska många månader kvar att planera på! *me likie party*

Igår fick maken sin skattelapp... Jättebra att han ska få tebax 30 tusen! Tyvärr fick vi ett samtal från killen som gjort delar av vårt markarbete... han skulle skicka fakturan nu och den låg runt på 60-70 tusen... Så då är vi fortf. 30 tusen back... Vi som hoppades ha råd att köpa marktegel till parkeringen och bygga en enkel uteplats på baksidan iår. Ja, ja... får väl fika i leran, hahaha! Det är bara så frustrerande att man inte kan göra allt man vill på en gång. Ni andra hus och hemägare, känner ni igen detta?

• FruTez

Carma: *fnissar* Akta så du inte blir fuller av smeten! haha!

Jag har lagt upp lite bilder från Heaven 23 på våran BT blogg! Synd bara att inte alla kunde vara med denna gång. Jag ser fram emot fler kvällar med er alla härliga töser!

Strax DH på tv! *yay*

KRAM!

• FruTez

Halloj!

Jag hade också velat pyssla lite, men hinner inte åka till Gråbo idag... Mina nya stämplar från Octoberstams rea kom igår, hihi! Ska pyssla lite på lördag har jag bestämt. Om nån pysselsugen har vägarna förbi "Foxland" är ni välkommna!

Härligt väder idag! Längtar hem! Igår plockade maken fram en engångsgrill. Han såg så glad ut när han stod där på baksidan med stekspaden. Tänk om några år, när altanen är på plats och grillen är ihopsatt. Va glad han kommer bli då min lille älskling!

• FruTez

Abbe: Åh, varför såg jag inte ditt förslag tidigare? *fniss* Mycket trevligt förslag!

Dax för hemgång, kram på er!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas