• Frujj

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Usch jag känner mig himskans irriterad på en sak som jag har lust att spy galla över. Vet inte eg om det är jag om bara är "knäpp" för att jag har hakat upp mig på det, kanske ska försöka kasta det över axeln... *grrr*

• Frujj

Ok jag drar gallan på mailen. Ifall läsare finns...

På tal om ekonomi, vi gjorde en excelfil för ett tag sen, där vi fyllt i alla inkomster och alla utgifter och en slutsumma längst ner. Väldigt bra då man får översikt när de "stora" räkningarna kommer, som tex husförsäkringen på ett par tusenlappar.
    Ett sätt att spara pengar på är att ringa runt och kolla priser på försäkringar, man kan spara massor på att byta bolag.

• Frujj

Nibla det finns nån sida som heter elskling.se där man kan jämföra elpriser. Har inte testat den har bara hört reklamen på radion

• Frujj

Nu har ni ett mail fyllt med galla i er inbox....

• Frujj

Nu måste jag ta o städa. Vem och varför uppfanns dammråttorna?

• Frujj

Nibla: Men köpte du några biljetter då? Eller hoppade du över det för att N sa så?

• Frujj

Nibla: Hoppas verkligen maken din kommer hem med två biljetter till U2.
    Carma: Känner igen det där med kläderna.. köpte inga kläder alls nästan när jag pluggade, sen hade jag arbetskläder på jobbet och då blev det inga utsvävningar i affärerna då heller.. sen vart det gravidkläder.. Nu skulle jag behöva köpa hur mycket kläder som helst... Det enda jag har gott om är väl strumpor.. haha. Köpte två par byxor efter att O kommit ut men de passar inte längre. Jaja.. får ta tag i det den dan jag börjar jobba eller nåt. Då man ska försöka se lite proper ut igen

Nu ska jag ta tag i dammsugaren, kul fredagsnöje!!
    Ha en skön helg alla!

• Frujj

Nibla: Vad kul! Fredag den 13 kanske inte är så hemsk ändå trots hundbajjar och annat otrevligt.

Carma: Här är en till som ligger o degar i soffan till Let´s dance ikväll. Stora sonen vaknade ju före kl 6 imorse så jag hoppas han sover tidigt

• Frujj

Nibla: Kom han hem med några biljetter?

• Frujj

Tezz Det är fågelskit som sägs ge tur. Hundbajs är bara äckligt!
    Jag är sååå förbannad på de dumma hundägarna som inte kan ta upp bajskorvarna efter sina hundar. Hoppas dom halkar i det själva.

Vi hade oxå nåt konstigt i tvsändningen vid Morgans dans. Det var precis som om reklamen råkade komma in hastigt ohc lustigt för tidigt.

Nu vankas strax melodifestival!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas