• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Men fru T... om jag kommer ner till lunch kan det bli en spännande diskussion...

• Ab fab

Hoppas ni haft en bra helg. Måndag igen. Jäklar va helgen gick fort. Tjohoooo så blåste den förbi

Vi var en tur på TUR i fredags. Drack en massa vin o kollade. Lite missnöjd med utbudet- inga jättekul montrar
    tycker jag.

Lördag började med städning, premiärfika på balkongen i solen (fast liiiite kallt var det*s*) och sen på party. 50 års fest på kvällen.

Söndagen blev hemmadag. Slöade mig igenom morgonnen och sen gladde jag min pyroman-gen. Eldade i backen nästan hela dagen. Grillade korv till lunch. Träningsvärk i axeln efter allt krattande.

I veckan väntar, IKEA med mamma, musikquiz på Aludden, make up på MUS, afterwork på Gothia med mina favvosar och konfirmation konfiramtion på lördagen

• Ab fab

Vilken härlig helg Nibla. Torpet måste varit perfekt med sådan vårkänsla det var, framförallt i lördags

• Ab fab

God morgon. SNö i förorten idag.... Det blev vinterutrustning till cykeln igen... fram med fårskinssadeln.

Nibla- jag hoppas det kan bli ett bra kalas. vi lär ju få gratis fyrverkeri åtminstone

• Ab fab

Åh va kul det skall bli att ses på fredag. Vilken tid är det?

• Ab fab

jag har make up 1545-1645 - kommer som ett skott sen

• Ab fab

det tycker låter som en bra egopresent.

• Ab fab

det tycker låter som en bra egopresent.

• Ab fab

jag kan bara hålla med- filmen var helt över förväntan trots alla positiva omdömmen jag hört före vi såg den. Blev så glad över att de två andra delarna skall gå upp på bio också inte bara på TV

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas