• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

God morgon och glad våffeldag på er.

Och grattis Nides... för det är väl idag?

Lugn morgon. Skall bara tala om för min chef att jag kostat pengar... inte så kul i dessa tider.. gillar inte alls.

• Ab fab

Kollar ni skatteåtebäringen på nätet? Måste man ha e leg då? Och hur får man ett sådant?

• Ab fab

jag kollade också. det ser ut att bli 6700 före reseavdrag, det blir ca 10 000. Tjoho... perfekt. Londonweekend i sikte

• Ab fab

Grattis Nides. Hoppas du blir rejält uppvaktad idag. Grymt vacker dag idag

• Ab fab

Bra saker idag
    1. jag har spinnat på lunchen
    2, min chef berömde mitt jobb
    3. det är vackert väder

• Ab fab

Nibla o Bauti. ÅÅÅÅÅHH va roligt. Så glad jag blir.Så skönt att det ordnar sig med lägenhet o jobb.

I morgon skalljag äta bjudfrukost på St Jörgens spa*me likie*

• Ab fab

Vilken underbar morgon. Jag har varit på St Jörgens spa. Vilket hotell! Se till att ni blir bjudna dit på spa. Helt underbart.

• Ab fab

dagens positiva

1. besökt fantastiskt spa
    2. skall shoppa o fika med mamma i eftermiddag
    3. musikquiz med R o två vänner

• Ab fab

hmmm... insåg just att jag tyckte jag hade det så himla lugnt i mitt sociala liv... fast när jag listar låter det inte så Kan vara att det är harmoniskt på jobbet som smittar

• Ab fab

God morgon
    Igår blev det shopping med mor- IKEA, Mio och Stora Holm. IKEA= glascylinder att ha champagne korkar i, MIO= två beiga blockljus St Holm= grön löpare) Mamma köpte mattor vilket var vårt mål

Slängde av matkassarna o sprang ner till Aludden. God mat och musikquiz med live-band. Vi vann inte men jag skämde inte ut mig åtminstone

Idag skall jag ge mig i kast med en manual. Jag får nervösa sammanbrott på den där men idag skall jag väl ta några steg frammåt. Sen blir det make up på MUS med mamsen innan jag skall träffa er, babes

Helgen.. ja det är konfirmation i morgon. Sen blir det fotboll på Paddington så blir maken glad

Söndag... då skall jag slappa o tvätta fönster

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas