• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Hej tjejer!

*host* *rossel*

Hälsningar från en förkyld tös. Började med ont i halsen och omväxlande varm/kall-känsla i tisdags. Kunde inte med att gå hem när två andra redan var hemma sjuka och tom. vikarien går hem efter nån timme med feber. Vi var inte så många kvar och jag stod ut. Så kom onsdagsmorgonen och jag var sämre och då hade jag inget val än att stanna hemma... förkylningen har nu flyttat från halsen ner i luftrören och även upp i ena örat som gjör lite ont. Hoppas det inte blir öroninflammation. Nån som har nått bra krya på dig-tips?

Nibla: Va jobbigt det där med ditt arbete. Förstår verkligen att det udden av din resa. Hoppas att du hade det trevligt trots allt!

Frujj: Hur går det med huvudet? Dax att gå till doktorn kanske?

• FruTez

Hej tjejer!

Tebax på jobbet igen. Är nästan helt frisk fast jag är fortf. trött. Så kom mensfan idag med, kanske är därför som jag är sååå trött! *gäsp* Längtar redan till fredag!

Bauti: krya på dig!

Frujj: Hur går det med huvudvärken?

• FruTez

carma: Va skönt att ni alla är friska nu. Jobbigt när hela familjen blir dålig samtidigt!

• FruTez

Just typiskt! När jag inte har haft tid att vara på tråden så är det massa folk här!

Hoppas allt är bra med er töser! *puss*

• FruTez

Nibla: Du kan väl packa in bebis och barnvagn och komma hem till mig och fixa!

• FruTez

Nibla: Va är det för larmföretag ni har på ert hus? En kille från Securitas var hemma hos oss igår och gick igenom. Vi får nämligen ett billigare pris genom länsförsäkringar. Har två veckor på oss att bestämma oss nu. De hade en väldigt bra grej, en kamera med rökdetektor. Genom LF får vi två sånna på köpet! Skulle det börja brinna och vi inte är hemma, så går larmet och då aktiveras kameran. Då ser supporten detta och skickar omedelbart dit brandkåren. Om allt funkar lika bra som säljaren sa!

• FruTez

Nides: Hur gick med med luftvärmepistolen??

• FruTez

Nibla: Om din bror vill ha ett, så har jag ett gammalt köksbord som de kan få ifall de behöver. Inte mycket för världen, men funkade bra när vi bodde i lägenheten!

Hittade en sida med supercoola tårtor! Titta in på www.gunillawall.se Synd att hon inte är från Göteborg.

Nibla igen: Va duktigt du e som gått ner alla grav.kilon plus lite till! *wow* Har du kört nått speciellt, extra träning eller tex. GI eller annat?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas