• Frujj

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nibla igen: Lax... några enkla varianter, om det är laxfiléer du har så kan man lägga dom i en ugnsform, bred på majonnäs, häll på rikligt med dill o in i ugnen. Servera med tex pressad potatis
    Eller ibland när jag har ont om tid eller bara ingen lust så lägger jag laxfilé i en ugnsform, häller på matlagningsgrädde runt om och sen strör på lite örtkryddor, salt o peppar.

• Frujj

*Det elaka häxskrattet ekar över västsverige.... sprider sig som ett svart moln när det rullar fram mot målet.. väl framme så *pofffffff*

Hahahha fantasin skenar iväg *grrahrghspofttmuttersurrarputtrar*

• Frujj

Nibla: Ah 9 dagar över tiden.. usch... stackare. Jag gick 10 dagar över och det var inte så roligt. (nåt sånt för Carma med har jag för mig...?) Hoppas eran promenad gör susen!
    Förresten.. åhh vad mysigt att vara gravid... o klappa sig på magen och all den här förväntan... mmmm *drömmer*

Nä nu ska jag ta tag i en livlina för att försöka överleva den här dan.. ringa en vän eller nåt.
    Eller röja i köket. Vi har slängt ut (eller rättare sagt gett bort) ett skåp i köket och ska ha en tavellist på väggen där istället och ställa några fina kokböcker på. Alla grejor som låg i skåpet ligger nu över hela köksbordet

• Frujj

Höhö läser man mina inlägg så låter det som värsta manodeppen ju... från mörka häxmoln till mysigt graviddrömmande.
    Nog verkligen dags att röja i köket nu...

Have a nice walk, mrs Nibla!

• Frujj

Jag hoppas jag kan komma på lördag. Den lille O är lite hostig och snörvlig, jag börjar känna mig fryyysig och sådär konstig. Usch bådar inte gott.
    Ingen E hemma än...

• Frujj

Hej
    kan säga redan nu att det blri tyvärr ingen fika för mig på lördag. Ligger här med 39,4 och är allmänt dimmig, yr i huvdet och blääääää

*åter till sängen*

• Frujj

Carma: Kan man ta en bakgrund från de som finns på den tillfälliga cutestonthe-block-sajten? Hur gör man i så fall? Vill städa ut nyåret från min blogg...

• Frujj

Carma: Ahh tack! Jag hade inte en full webbsida uppe (på bredden) när jag kollade på deras blogg så jag såg inte koden
    Tack för hjälpen!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas