• Bauti

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Hej
    Inte min dag idag

Nu är fan på tapeten alltså.
    Vi har haft inbrott i huset.
    Larmet gick kl 18.35 till min mobil, så jag åkte hem. Tänkte att det kan ju inte vara inbrott, säkert bara larmet som har fått sig ett spel. Men ack så fal man kan ha.
    När jag kom hem så var bakdörren uppbruten. Och då har larmet börjat tjuta. Dom blev antagligen skrämda för min dator (som skall gömmas så for jag lämnar hemmet hedanefter) stod kavar och den står 2 m från dörren.
    Men allt detta jobb med försäkring (redan ringt), polis (har varit här), låssmed.
    Låssmeden var här och bankade igen dörren provisoriskt. Han kommer i morgon och skall fixa en ny dörr.
    Men hur kul blir det att sova själv här hemma!?!

Så detta är inte min dag!

• Bauti

Hej

Har sovit bra i natt.
    Tur att larmet funkade!
    Tänk att komma hem till ett tomt hem och allt är uppochner.
    P ringde i morse. Han har inte sovit i natt. Har varit orolig för sin frun. Åååå min älskling!

tre positiva
    1. vi får ny altandörr
    2. jag är utvilad
    3. inget blev stulet

• Bauti

Hej

Väntar på att låssmeden skall komma. Ny dörr får vi först om 5 v. Men den blir en super säkerhetsdörr.

Sedan skall jag hem till lillasyster för lilla vovvev Diva är på besök där. Undra hur Linus kommer reagera???
    Jätten och Goliat

Tre positiva
    1. Det ligger is och snö på sjön
    2. Jag skall få träffa Diva (någon rekordeligt att krama)
    3. Bara 3 dagar kvar tills P kommer hem

• Bauti

Inget kul när folk går isär. Men kanske nyttigt för en själv ibland. Så man får upp ögonen för det man har. Grinar inte lika lätt på småsaker osv.

• Bauti

Nides
    Det var inte meningen att skrämma dig. Men vänninan hade heller inte feber. Hon var i så dåligt skick att dom var på väg att lägga henne i resperator.
    Själv tyckte hon att det var bara lite hosta. Inget att gnälla över.

• Bauti

Nides
    Det kanske e en snäll Dr.
    Inte en sådan jag fick som skällde på mig för att jag hade gått med bruten fot i 4 veckor utan att uppsöka läkare.
    Mitt försvar var att jag inte ville bli gipsad i Thailand för då kan jag inte bada.

• Bauti

Carma
    Har du sett att Andreas W har förlovat sig?

• Bauti

Hej

Oj här har det varit aktivt idag.

Frujj
    Gå till rusta eller Hornbach, där får man ta tapetprovet. Och det står inte hur mycket max/pers är.

Carma
    Jag har världens bästa gyn. En av sveriget ledande gyn, innom kvinnosjukdomar.
    Annar e jag en hejare på att sy

• Bauti

Hej

Min kunde bokade av idag. Hon hade fått magsjuka. Då vill jag ändå inte ha in henne.
    Så dagen består av
    1. duscha
    2. sjukgymnasten
    3. Maxi
    4. köpa nu akryl pensel

I morgon kommer P hemm.Tro det eller ej men jag saknar honom faktiskt. Det är så skönt att få känna den kännslan.
    Han borde åka bort offtare

Att ta sig till sjukgymnasten kommer att bli kul. I förd foppa tofflor. NOT

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas