• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

jag skulle definitivt behöva lite pimphjälp när det gäller bloggen. funkar det på worldpress också? ämne till lördagsdiskussion

• Ab fab

Mornings
    tillbaka på kontoret. jagat bort förkylningen så där åtminstone

Frujj- din stackare. Krya på dig ordentligt. Kom Stora E hem igår?

linum- vad gör du hemma? Sjuk?

• Ab fab

japp mår bättre. inte perfekt men tillärckligt bra. min chef blänger på mig för att jag kommer tillbaka för tidigt....

• Ab fab

Linum- jag har en idé som jag behöver din hjälp med
    kollade in martha Stewarts hemsida igår (idioti jag vet...)Tänkte göra chokladbitsomslag till mina väninnor till alla hjärtans dag. Foton o texten- Friendship chocolat "better than sex". kan vi (dvs du *hihi* )göra något snyggt på det?

• Ab fab

Jösses så impad jag är Nibla- vilket tempo. kan du inte pipa förbi hemma hos mig o tvätta lite fönster på vägen

jag skall till London på möte om två veckor-det ser jag fram emot. Evigheters sen jag var där

• Ab fab

linum ang choklad.. vet inte. skickar över bild som Martha hade... (vad hände med mig... party och drinkar... nu är det förort, medelålder o Martha Stewart....)

• Ab fab

Fönsterputsare är en gåva från gud... eller något liknande. Två gånger om året kommer de hem till oss... så skönt

Sushi till lunch. Mums

Blev det ingen bilhämtning i söndags?

• Ab fab

God morgon
    Ser fram emot fika i morgon. Det skall bli så kul att ses. Konvojen från lerum kommer

igår var en slapp dag. Gjorde inte många knop- veckohandlade med det var väl allt.

Idag blir det lunch med mamma, sen skall jag till optikern för att välja glasögon. Slö kväll hemma, i morgon åker R o tonårs A på skidresa till Frankrike. Student F sticker till Lund idag så nu har jag huset för mig själv- yippi

let's dance... Inte sett ännu. Morgan Alling är en suverän skådis. Blondinbella är verkligen läskig- undra varför hon måste spraytanna sig hela tiden. Ser grymt hemskt ut

• Ab fab

tack snälla för trevligt fika igår. Frut- det är ett underbart hus! Ser fram emot IKEA-runda snart. Hoppas Frujj o Nides kan följa med.

Igår hade jag kvalitetstid. Hlt ensam i huset, Håkan H på högsta volym. Det blev ingen bastu men väl lite sova middag i soffan. Nice.

Idag blir det lunch med mor o sen lite gäster ikväll

Just nu är jag huslig som fasiken.. gör kött resp räkfond

irritende med att inte passa tid. speciellt om man står ute o väntar stör det mig enormt (har en sån kamrat... missar alltid bussen...)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas