Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
jag skulle definitivt behöva lite pimphjälp när det gäller bloggen. funkar det på worldpress också? ämne till lördagsdiskussion
jag skulle definitivt behöva lite pimphjälp när det gäller bloggen. funkar det på worldpress också? ämne till lördagsdiskussion
Mornings
tillbaka på kontoret. jagat bort förkylningen så där åtminstone
Frujj- din stackare. Krya på dig ordentligt. Kom Stora E hem igår?
linum- vad gör du hemma? Sjuk?
japp mår bättre. inte perfekt men tillärckligt bra. min chef blänger på mig för att jag kommer tillbaka för tidigt....
Linum- jag har en idé som jag behöver din hjälp med
kollade in martha Stewarts hemsida igår (idioti jag vet...)Tänkte göra chokladbitsomslag till mina väninnor till alla hjärtans dag. Foton o texten- Friendship chocolat "better than sex". kan vi (dvs du *hihi* )göra något snyggt på det?
Jösses så impad jag är Nibla- vilket tempo. kan du inte pipa förbi hemma hos mig o tvätta lite fönster på vägen
jag skall till London på möte om två veckor-det ser jag fram emot. Evigheters sen jag var där
linum ang choklad.. vet inte. skickar över bild som Martha hade... (vad hände med mig... party och drinkar... nu är det förort, medelålder o Martha Stewart....)
Fönsterputsare är en gåva från gud... eller något liknande. Två gånger om året kommer de hem till oss... så skönt
Sushi till lunch. Mums
Blev det ingen bilhämtning i söndags?
aha... skönt med ny o fin bil
God morgon
Ser fram emot fika i morgon. Det skall bli så kul att ses. Konvojen från lerum kommer
igår var en slapp dag. Gjorde inte många knop- veckohandlade med det var väl allt.
Idag blir det lunch med mamma, sen skall jag till optikern för att välja glasögon. Slö kväll hemma, i morgon åker R o tonårs A på skidresa till Frankrike. Student F sticker till Lund idag så nu har jag huset för mig själv- yippi
let's dance... Inte sett ännu. Morgan Alling är en suverän skådis. Blondinbella är verkligen läskig- undra varför hon måste spraytanna sig hela tiden. Ser grymt hemskt ut
tack snälla för trevligt fika igår. Frut- det är ett underbart hus! Ser fram emot IKEA-runda snart. Hoppas Frujj o Nides kan följa med.
Igår hade jag kvalitetstid. Hlt ensam i huset, Håkan H på högsta volym. Det blev ingen bastu men väl lite sova middag i soffan. Nice.
Idag blir det lunch med mor o sen lite gäster ikväll
Just nu är jag huslig som fasiken.. gör kött resp räkfond
irritende med att inte passa tid. speciellt om man står ute o väntar stör det mig enormt (har en sån kamrat... missar alltid bussen...)