Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Ja, det var jättemysigt! Go tjej som hade hand om det. Vi var bara fyra st med våra bebisar. Alla från vår föräldragrupp. Haha!
Ja, det var jättemysigt! Go tjej som hade hand om det. Vi var bara fyra st med våra bebisar. Alla från vår föräldragrupp. Haha!
Har varit på ett step-pass på gymmet idag. Wow, vad otränad jag är! Det är ett pass man får ha med sig bebisarna på, så L låg så snällt och jollrade på en filt medan svetten lackade på mig.
Med tanke på min jobbsituation (får inte komma tillbaka till mitt förra uppdrag) så kommer jag vara hemma hela detta året. Sen när L börjar på dagis kommer N vara hemma en dag i veckan. Funkar tyvärr inte att han är hemma på heltid, då han tjänar betydligt mer än jag. Sorgligt, men sant.....
Idag blir det lasagne och handboll!
Träningsvärk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ab,
Det är tydligen en ny SATC-film på G. Tänkte på dig som är ett inbitet fan.
Ja, en gång i veckan har de mamma-barn pass. Ett hårt pass! Bebisarna sitter i babyskydden eller ligger på en filt på golvet under tiden.
Om jag ska vara ärlig så är det en smula skönt med träningsvärk. hihi
Fy vad dyrt!!!! Jag betlar 595 kr för ett 10-kort. Är nämligen inte sugen att binda upp mig på det gymmet.....
Just nu lyssnar vi på skivan från Den silvriga barnkammarboken. Gullig!
Trallar: *Detta är en liten vipp-på-rumpan-affär, vipp-på-rumpan-affär, vipp-på-rumpan-affär är det enda vi säljer här*
Ja, det är det gymmet.
Vi ska snart bege oss iväg till Allum, måste köpa nya strumpor till Lillan, nytt puder till mig och lite annat krims-krams inför morgondagens 30-årsfest.
Hej hej!
Usch är lite sur idag. När maken kommer hem från jobbet vill jag kunna lämna över L så jag kan fixa med en massa eller bara lägga upp benen på soffbordet. Nä, då ska han ut på en joggingtur!
Surade en stund så nu tog han en promenad med L istället.
Ska dra ett varv med dammtrasan och dammsugaren. Min mormor och morfar kommer förbi en sväng imorgon.
Carma,
Kul att lilltjejen gör en massa framsteg och att hon är pigg och alert!
Hej på er!
Min mormor och morfar har varit på besök. Vi har fikat och varit på Allum och shoppat. Jag kom hem med två blockljus och sex löpare. Löparna pröjsade mormor för.
På vägen hem var L ledsen i bilen. Mitt under färden ser jag henne i backspegelen, då har mormor, som satt bak med henne plockat ur henne ur stolen och har henne i famnen. Dock hade vi inte så långt kvar hem, och jag litar på min egen bilkörning, men jag litar inte på alla andra.
Jag bet mig i läppen och teg, jag menar mormor som uppfostrade barn under 50- och 60-talet hade väl sina ungar hej vilt i baksätet.......GAH!