• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Mornings
    härligt skruttig söndag. gjorde inte många knop. hade lite pre-partyplanering igår, gjorde en promenad men det var då allt

vad gör ni den 7/2. Skalll vi åka till IKEA, shoppingtur eller något sådant? Vore så kul att göra något då

• Ab fab

god morgon
    Nibla- blev lasagnen god?

hade en totalt utslappande kväll igår. Gjorde inte något mer än att zappa

idag blir det mer aktivitet- manikyr, pedikyr, träning o packning. I morgon är det Berlin som gäller o taxin kommer 0525... brrrr....

• Ab fab

så är det hemma med, men spenat o pasta är brukar funka. Men kanske kyckling till?

kan glädja dig med att det inte regnar i Göteborg så snart kommer kanske uppehållet till dig

• Ab fab

vinkar tillbaka. Skön men tidig dag. Nu har jag badat o skall ta en drink innan vi skall ge oss av till middag

• Ab fab

Hej vänner
    Äntligen hemma. Har haft ett bra möte o hunnit med sightseeing. Urkul med med det sk gastrorally- guide o promenad med stopp på fyra restauranger. Satt en massa timmar på Kastrup innan jag ver hemma igår, drinkar i loungen är inte alltid fel

idag kommer maken hem, ja om de kommer fram till flygplatsen. Tydligen massor av snö igår så de visste inte. Men Knut kommer hit idag

Nibla- lycka till med party idag

jag skall hem till benbrottsdamen o titta på film i kväll.

• Ab fab

va roligt att den var bra. har hört så mycket positivt om den

lugn helg. middag med väninnorna igår. maken kom hem från skidsemester igår. idag promenad o fika med vänner. bra mix

• Ab fab

Oj var det inte igår det var bröllopsdag??? O jag missade det....

• Ab fab

God morgon

Tezz- bra initativ med fika. Jag tycker det vore urkul att träffas. Lördag kanske? På stan eller hemma hos något. Hemma hos mig går bra.

Igår var jag på filmfestivalen. Såg en svensk film. O så hämtade jag mina nya glasögon - så nöjd

• Ab fab

hej på er. är i London idag. Det regnar... konstigt nog

Alla hjärtan.. hmmm.. inte funderat... nån som har ett bra temaförslag?

• Ab fab

Caqrma- vi kan ha el liten fikadejt i vårt förortcentrum kanske den 14? R lär ju inte överraska med något... Han är inte lagd åt det hållet Vaniljhjärtan på lokala fiket kanske

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas