• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nä... nu lägger jag ner för idag, hej då! *vinkar*

• FruTez

Abbe: Alltid tråkigt när personer man känner separerar. Hoppas R blev extra glad av kramarna!

Dagens 3 positiva:

1. Ska fika med en vän ikväll
    2. Jobbar i receptionen med en extra trevlig kollega idag
    3. Trots att jag har ont i nacken, lätt huvudvärk och magen känns bubblig så är jag på glatt humör. Troligvis pga. de andra 2 positiva sakerna!

• FruTez

Hihi! Jag har jobbat i växeln på Tryggheterådet! Satt helt själv och fick stänga ner växeln när jag behövde gå på toa... Kan säga att jag aldrig kissat så fort som då!

• FruTez

Någon som vill ta en liten snabbis (fika alltså, eller va trodde du? ) efter jobbet på måndag?

• FruTez

Carma: Va är det som är fel? Hoppas det inte är nått allvarligt? *orolig*

• FruTez

Jag satt och käkade lunch precis då och tittade ut genom fönstret! Jag såg lite folk, men inget skumt! Plötsligt kom det en polisbuss och poliser med hundar förbi. Värsta action, juh!

• FruTez

Carma: Som Linum skrev, du ska se att de kommer att laga dig så du blir bra igen. Nyttigt också för ens själ att tillåta sig själv att vara ledsen... vill du prata av dig så vet du att Commando weddingteam finns till din tjänst! *kramar om*

• FruTez

Nides: Måste hålla med dig om detta med bröst! Jag har också tänkt på hur mycket de växer ifall man väntar barn. Jag har ju redan gigantiska tuttar. Vill ju inte att de ska bli större om jag skaffade bar, men det är ju lite svårt att förhindra... Har redan sagt till Anders att ifall och när vi isåfall är klara med barntillverkningen m.m. så ska jag förminska dom! Pronto!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas