Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Hej
Lite skvaller
Har hört det senaste ang Victorias bröllop. Det kommer vara i sommar. P kusin är nämligen vakt, och han är redan bokad.
Hej
Lite skvaller
Har hört det senaste ang Victorias bröllop. Det kommer vara i sommar. P kusin är nämligen vakt, och han är redan bokad.
Hej
Jag är lite virrig (ja ja, jag vet) kollade på presskonferensen. Och där sa kungen att bröllopet skulle vara 2010. Men dom kanske oxå är lite virriga???
Jag kommer i alla fall sitta med Frujj med hatt på första parkett och kolla. Älskar sådana tillställningar.
Mycket bra PR för sverige.
Nibla
Jag tyckte det var konstigt att du aldrig skrev i din blogg. Men det visade sig att jag inte hade den nya bloggen. Men nu e det fixat
Nibla
Vad kul!
Önskar att någon skulle vija köpa min lägenhet....
Frujj
Den var farligt god den glassen.
Hej anniv82
Vi är redan gifta alla på denna tråden.
Just nu är det mer bebissnack och annnat "viktigt". Så tyvärr är våran planering för bröllop över.
Jag vet att det finns fler trådar här på BT som inte har hunnit gifta sig. Tror att en heter göteborgsbrudar 2009. Du får nog ut mer om du vill ha "ventilation" med fler som är i samma sits.
Men har du funderingar, då kan du bara fråga på. Vi är ju proffs .
Lycka till!!!!!
Heluu
Huvudet upp och fötterna ner. Det är det.
Har skallebank så jag tror att jag skall krevera. Men har bara två kunder idag så det får gå.
Hämtade min lilla Ior bilen idag från verkstaden. Den har ju bara varit inne där i 6veckor
Äntligen är den fixad. Eller det märker jag om den är.
Mina tre positiva är tröga idag. Skall göra ett försök.
1. det snöar
2. jag har bara en fot bruten
3. denna får jag nog suga på tills ikväll
Hej
Nu har jag beställt en överraskning till P. På torsdag skall vi på Rubinen och kolla på stand-up och äta gott.
www.rubystandup.se/
Ett litet avbrott i vardagen.
Hej
SKall få nya naglar idag, så skönt!
Men det blir en lång dag. Kommer först hem vid 22 i kväll. Vad gör man inte för att kunderna skall kunna komma.
Frujj
Jag har beställt från Siba. Dom har ibland erbjudande att framkall för 10 öre/kort. Då passade jag på att framkalla alla bröllopskort (1000 st).
Grattis i efterskott till knotte O & L