• Linum

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Gud, vad ni skriver när jag inte är här! Blir ju änna schwettiger...

Ikväll ska vi äta 10-rätters avsmakningsmeny på Swedish Taste. Skall bli väldigt trevligt! Fast jag börjar eftermiddagen med att tvätta, bara för att göra något vettigt också

Nibla: Bra rutet mot din kusin Me Likie!

Mina 3 +:
    1. Det är freeeeedag
    2. Imorgon är det löööördag och vi ska gå på TUR2009
    3. Jag har fått högsta möjliga betyg av min chef på utvärderingen och är stolt som en tupp!!!

Puss och kram

• Linum

Swedish Taste var helt fantastiskt! Jag fick till och med en liten pall till bordet som jag kunde lägga min handväska på... *fnissar*

Efter 10 rätter, 6 glas vin och en caipirina var jag inte så lite mätt och lullig. Gott gott!

• Linum

Filmen var KANON!!! Jag saknade inte de delar som inte fanns med i filmen överhuvudtaget. Det är ju kärnhistorien som är den viktiga. Prasslet med kollegan på Millenium är ju inte särskilt viktigt i sammanhanget.

2,5 timmar ren och skär njutning. Skådespelarinsatserna var suveräna, främst Peter Andersson, Micael Nyqvist och Noomi Rapace.

Ni kommer inte att bli besvikna!

10-rätters är inte storhetsvansinne, det är en middag en helt vanlig fredag i våra svenssonliv *garvar*

• Linum

Vilket underbart väder! Tur att man jobbar hemifrån idag så att man kan utnyttja solen lite

• Linum

Vad härligt med en promenad i solskenet.

Nibla: Du har mail. Snart i alla fall

• Linum

Skönt att jobba hemma idag. Maken är lite sjuker, så det blir VASP idag (vård av sjukt pucko...)

Ska alla med på fredag (utom Bauti och Nibla)?

• Linum

Dagens 3 positiva fårn mig:

1. Jag jobbar hemifrån och kunde därför göra scones till frukost
    2. Det är sol ute
    3. Vi har bytt bank och är väldigt nöjda.

• Linum

1730 på fredag 27/3. Bokat för 8 personer. Räkmackor till alla!

Säg gärna till om ni ska med, så att jag kan avboka platser om det skulle behövas.

• Linum

Åååhh... Jag har hittat en konsert som jag ska gå på!

Jan Slottenäs Storband spelar "A tribute to Glenn Miller". 2,5 timmar ren njutning 5 april! Tror att jag ska ge det till mig själv i födelsedagspresent.

• Linum

Hej Bauti! Du ska inte med på fredag va?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas