Maj 2009!
Har frågat "Kjellpräst" och man måste tydligen rabbla hela ramsan, hade varit smidigare om prästen gjorde det eller hur?
Har frågat "Kjellpräst" och man måste tydligen rabbla hela ramsan, hade varit smidigare om prästen gjorde det eller hur?
Imorgon em kommer prästen hit, spännande...
Igår var prästen här, visste inte att det var så mycket man skulle välja på Allt från vilken fader vår man ville ha till vilka bibeltexter tärna och bestman ska läsa. Trodde nog det bara fanns ett alternativ
Han och hans fru tackade oxå ja till inbjudan och blev glada över att få sitta vid honörsbordet så nu är det fixat
De ringde igår och sa att min ring är klar så nu väntar jag på att klockan ska bli tio så jag kan hämta den, är ju mormors ring
Vi ska heta Zier, är ett släktnamn till min sambo och det är bara deras släkt som heter det i Sverige. Nu har båda -sonnamn
Hämtat ringen idag
Kanske en dum fråga men hur gör ni med underkläderna?
Lite bekvämare på dagen och något "sexigt" på kvällen när ni kommer hem eller byter ni inte alls utan kör bara bekvämt och praktiskt?
Vas ska ni ha för något under?
Soon and very soon skrev 2009-03-07 14:46:20 följande:
Tycker inte det är värt att köpa en korsett för 1000 kr som kanske åker av på en gång men samtidigt så vore det kul att vara fin under...