• Tx2

Maj 2009!

Vi fixade hans kläder i början på januari, han ville ha frockcoat. Han är inte den som ändrar så mycket i storlek, men i och med att han hyr så gick det att ändra ifall han gick ned någon storlek, bara vi inte kom o sa det sista dagen.
    Ser framemot att se honom i dem kläderna igen. Mycket snyggt.

• Tx2

Trulsa: I och med att vi gifter oss borgligt och låter stackaren jobba på sin fritid och knappt får någon ersättning för arbetet så kommer han få någon blomma el något drickbart av oss (fick tips på det i grannkommunen).

Posten kan vara kinkiga med portot, skriver du er adress på baksidan så kommer avin till er, är kanske inte så kul om era gäster får betala för att lösa ut dem.

Sminkningen kostar 440 och håret 700 kr/h plus ev löshår. Vi räknar med att det tar två timmar för håret. Har en halvtimmes konsultation vardera med tjejerna som skall snygga till mig.

Bröllopsresan blir ett halvår senare, så har vi något mer att se fram emot.

Idag är jag lycklig, tänk vad lite shopping kan göra Fyndat mina bröllopsskor, ibland är det bra att ha provstorleken för skor, plus shoppat loss en massa för bröllopsfesten.

• Tx2

Fredagen innan är röd så då skall vi fixa i lokalen. Torsdagen skall jag vara ledig o skämma bort mig med manikyr och massage samt hämta nycklarna och. Och sedan är vi lediga på måndagen för att mysa.

Som dekorationer har vi svarta tygrosblad samt ljus och troligtvis vitsippor.

• Tx2

Nasoleh: Jag köpte mina av en annan brud, men har även sett det på svenska internet-sidor. Skall se ikväll om jag kan hitta några länkar.

• Tx2

Nasoleh: Dessvärre har jag raderat min favoriter när det gäller pynt. Men det går nog att googla. Har för mig att jag sett rosblad på många bröllopssidor.

• Tx2

Brudens namn: T

Brudgummens namn: T

Bröllopsdatum: 2 maj

Bröllopsplats: Bohus fästning, kungälv

Antal bjudna gäster:72 (+ ev några till)

Budget: ca 80000:-

Kvar att fixa: Provsmaka maten och därefter bestämma dryck som skall inhandlas, blommor, tårta och lite pyssel o finlir.

Vad blir det för efternamn? Jag behåller mitt, han velar mellan att behålla sitt el ta mitt

Bröllopsresa: Varmare breddgrader i oktober/november.

• Tx2

Ville oxå ha den vita näbbklänningen, men den fanns inte kvar i hennes storlek

• Tx2

Tror att jag redan kollade i mitten på januari och då fanns inte hennes storlek. Hm, får kanske inviga min symaskin istället.

• Tx2

Funderar på bali el guadelope men det blir till hösten/vintern

Svar på tråden Maj 2009!