Inlägg från: SimonCaro |Visa alla inlägg
  • SimonCaro

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Oj va tråkigt, låter som du haft det väldigt jobbigt med att få ut korten.... Vi gifter oss samma dag som du men vi har haft lite mer tur och alla inbjudningarna var ute för någon vecka sedan.. Vad har du för osa-datum?

EmMa09 skrev 2009-03-08 21:50:03 följande:
    Här går det bra, vi var o beställde tårtan idag! Skulle även köpa papper på panduro till festhäftena, tackkorten och vigselprogrammen, men de vita var slut, så jag beställde dem istället o de kommer antagligen i mitten av veckan! Nu är det inte så mycket kvar för oss att göra, förutom allt "pappersarbete"...
  • SimonCaro

Okej :) Vi har satt 1 juni... närmare 30 svar än så länge... så skönt att folk osat online med sin kod på vår hemsida, så ser man allt i en lång lista.. plus önskemål, allergier etc.. allt de vill säga fyller de bara i... du kanske också har det så?
    imsenestevez.weddingannouncer.com/rsvp.html

• SimonCaro

Ja :) de tog 3 dagar.. en per dag.... Så sjukt dyrt att köpa för ett tillfälle lixom... och så är man ju så laddad som det är så man vill ju gärna göra något hehe :)

• SimonCaro

carpet 09 - När gifter ni er?

Min m2b har inte tittat någonting på kläder än.. o ja börjar känna mig lite stressad å hans vägnar trots att det är 4 månader kvar hehe

turbojennys.blogg.se

• SimonCaro

oh va fint :) Ne undrade bara eftersom han hade kläder klart men inte inbjudningskort :) Våra var ute för några veckor sedan... som du sa så har ju folk planerat mkt av sin semester redan och vi har släkt i hela sverige....

Ska han ha det klassiska med kostym och väst o kravatt el?

turbojennys.blogg.se

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2