hehe! dem små liven e ju väldigt bestämda!
blev helt chockad idag när vi satt och åt frukost på jobbet! våran toastmasters sambo jobbar med oss, så började vi prata om bröllopet, å då sa hon, Robban har så mycket att göra innan ert brlöllop men han tycker det e jätte kul, han skall ju fixa ris och sådant till kyrkan å gö vigselprogram å festprogram å sen skall han ju fixa med bandet å hålla reda på allt annat till festen och kyrkan och ordna svensexa! (2bs bestman, e ingen "party" människa och kan inte organisera saker)
VA??? utbrast jag! det skall han ju inte göra! det enda han skall göra e ju att hålla reda på vilka som skall hålla tal å sånt! ris å vigsel- och fest program gör ju jag!!!!
nä, det har han läst på internet att han skall göra!
så vi får nog bjuda hem han å gå igenom vad han skall göra och inte göra!! fick men näst intill en chock när hon räkna upp allt han trodde att han skulle göra! men han tar det på största allvar och vi är super nöjda med valet!!! men stackars liten har ju stressat upp sig för massor han inte behöver göra! sen så e jag ju bara glad om han vill hjälpa till med lite "extra" satker, men han skall ju inte känna sig tvingad till det!