gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
Change, vet inte om det finns fler butiker, men kungsmässan i kungsbacka har den butiken! Har hört att dem e supertrevliga och att de verkligen hjälper en att hitta den perfekta bh:n till ens kropp och kläder! dit kommer jag att gå! men har inte orkat ge mig ut o leta än, tycker det är riktigt jobbigt att leta o köpa underkläder!
20090725 skrev 2009-01-20 20:20:42 följande:
ibland skall man ha tur... har hört om de som har provat allt i alla affärer å ändå inte hittat sin kläning! jag e glad att det problemet e löst, men nu har jag nästa å det e underkläder...måste ha push-up, men ändå att den går ner någon cm i ryggen.... får ge mejm ut i djungeln någon dag å testa lite olika, någon som har ett bra tips på någon underkläds butik där det e trevlig personal? va inne på en på frölunda torg och där va hon otrevlig som bara den, vet inte om det va för min ålder eller om hon va fruktansvärt trött på sitt jobb.. men dit går jag inte igen iallafall... vill hitta en butik med trevlig och omtänksam personal med stort utbud... någon som kan hjälpa mig??