gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
Härligt! Tur att den passar fortfarande.
Nu ska jag bege mig ut i solen för en söndagspromenad, lycka till hos sömmerskan imorgon!
Härligt! Tur att den passar fortfarande.
Nu ska jag bege mig ut i solen för en söndagspromenad, lycka till hos sömmerskan imorgon!
Jag tänkte också gå på bröllopsmässan, men förmodligen utan mannen. Vissa saker hade han tyckte var roligt, men sen är det nog mycket klänningar och smink och blommor och sånt och det är han väl måttligt intresserad av... Är nog bättre för oss båda om jag går med nån av mina tjejkompisar.
Håller med er andra så mycket! Vi har också bara bjudit de vi verkligen vill. Bara de kusiner vi gillar och umgås med och våra närmsta vänner. Man måste få välja att omges av de människor som betyder mycket för en!
Nu har vi beställt save-the-date-magneter som ska skickas ut under februari. Spännande!
Ja, verkligen bra att ni kommit till rätta med problemen, lecaroline!
Hur går det för dig, Stella2009? Har det löst sig för er med resebolaget?
Nej, verkligen inte kul! Har ni pratat med dem och förklarat hur det ligger till och sådär? Vad säger de så? Har ni bokat en sak så har ni ju det! Man kan tycka att de borde bry sig om er eftersom ni är så pass många... Risken är ju att ni avbokar alltihop annars och de förlorar isf många kunder!
I höstas ringde de från stället där vi ska ha vårt bröllop och undrade om vi kunde byta datum. De skulle ha nåt stort event där (se min blogg). Men vi bråkade och fick vår vilja igenom! Så man har iallafall en liten chans mot de stora företagen...
Nu har våra save-the-date-magneter kommit! Förhoppningsvis kan vi skicka ut dem i veckan! *längtar*
Ja, precis. Det var nåt sånt jag hade tänkt mig! Ska ha lite tålamod och vänta frammåt våren då, sen får jag nog ta en tur på stan med flickorna och deras mamma.
Åh, vad bra! Vad glad jag blir för er skull! Underbart när saker och ting löser sig.
20090725: Vad duktig du är!
Det är roligt att få en uppfattning om spridningen bland oss. Verkar som juni är populärast fortfarande. När jag har varit ute och kollat klänning säger många att september böjar bli vanligare. Men det är väl så nu att man har ingen aning om hur vädret ska bli... Ibland kommer sommaren tidigt och ibland sent.
Jag hoppas, hoppas att det blir en underbar sommar så att vi alla får sol på vår bröllopsdag! Annars får man göra som Stella och åka till soligare breddgrader...
Tänkte också gå på mässan, fast på lördag. Drar med mig en tjejkompis, för den blivande maken är bortrest...
Jag är med på fika! Börjar ju tjata hål i huvudet på alla min kompisar, så det hade varit skönt att prata med er lite!
Förslag på tid och plats?
Nu känner jag att jag inte hängt här på så länge, har på nåt sätt tröttnat lite på bröllopsplaneringen och det är ju inte alls bra! Får rycka upp mig lite.
Men 20090725 - varför vill du inte ha såpbubblor!? Det är ju bland det underbaraste som finns.
Nja... nej.. jag vet inte riktigt. Man kanske kan köpa en och testa?
Om vi ska ha dem på festprogrammet får det nog bli en/person. Tror att det är så lite i dem så det är nog bra om alla får en... Dumt att man inte kan "testköpa". Det är kanske nån som haft dem som vet, brukar nästan alltid vara nån som vet här på BT!