gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
googlade det, och det finns visst i arkaden också... kanske får ta sig en tripp dit någon dag må kolla utbudet..
googlade det, och det finns visst i arkaden också... kanske får ta sig en tripp dit någon dag må kolla utbudet..
nu måste jag ha ett litet råd!
Vi skall vigas kl 14.30 och vill fotas efteråt...
Alla våra gäster kommer från göteborg, kan man skriva att middagen börjar ett visst klockslag i inbjudan och låta gästerna sysselsätta sig själva en stund innna det blir mingel och middag? behöver lite tid därimellan då både hon i köket och serverings personal kommer att komma till kyrkan!
vi kommer att vigas i Oskarfredriks kyrkan i Linné och ha festen på Lundby Hembygdsförening! med bil tar det max 15min... sen gissar jag på att en del kommer att ta spårvagnen där emellan då den går direkt och tar ca 25min... just för att slippa ta bilen...
vi kommer att ha en som heter pernilla som har en catrings firma, kanon duktig e hon... känner dock henne sedan tidigare då det e min mammas kompis....
så vi har inte behövt leta efter olika förslag då jag sedan länge har vetat att hon skulle laga vår mat (mamma betalar) så jag har ingen aning om vad det kostar heller, då mamma bara kommer att betala för inköpspriset...
väldigt skönt faktist, sen så e min systers bästa kompis friför och min brors bästakompis flickvän florist... så det får vi också i present...
vilken storlek skall du ha på inbjudningskorten?
Jag köpte mina på Korthuset på frölunda torg men då köpte jag sånna jätte ark... kolla oxå på IN-EX märkte att de va lite billigare på kuveren iallafall och så har de ett större urval... och trevlig personal...
kolla IN-EX de har ett jätte sortiment... korthuset har bara en jätte liten del...
jag har köpt en del där, men det e däremot dit jag kommer att gå framöver om jag skall köpa något i pappers väg!
du måste göra bilderna synlig i inställningar...
vad bra att du hittade allt du behövde!
det finns en till på järntorget, i RESPEKT huset mot spårvagnarna... vet inte vad den heter.. och så har du Remans den ligger oxå på linnegatan fast nästan nere vid järntorget, de har oxå rea just nu!