Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Då tycker jag att du ska säga ifrån till hans mamma. Att det är ni som gifter er och om hon vill vara med och bestämma vilka som ska bjudas så får hon vara med och sponsra men pengar! Då kan du ju bjudar din vänner : )

• lecaroline

Det har ordnats sig för mig. När jag kom hem så hade min blivande funderat själv på att bjuda hit och dit och det ville han inte. Så han lägger ner det.. puuuh

Så nu är catering bokad 85 pers!

• lecaroline

Lycka till Stella!! Och skam den som ger sig!!!

Jag har inte läst från början. men jag kan tala om en horibel sak som jag upptäckte när jag var reseledare med buss.
    Vi lämnade landet på morgonen och hade inte alltid sängplatser åt alla gäster som var med i bussen!! Det fick försökas lösa under resans gång..
    Ibland fick inte jag och busschaufför bo på samma hotel och ibland var det långt för oss att komma till gästerna..

• lecaroline

Det är några som pratat om en fotograf i partille som är bra och inte så dyr.. Kolla hitta.se

• lecaroline

Vi gifter oss i Götalundenskyrka i Trollhättan, festen ska vi ha i gbg på vår koloni.

• lecaroline

Jag tyckte inte heller att den var bra. Lite utställare dålig uppvisning för att man inte såg bra, inte mycke erbjudanden. Inte värt 140 kr i alla fall..
    Det enda som var bra att nu har min blivande förstått hur mycket det är att tänka på och fixa med. Så nu får jag hjälp!! : )

• lecaroline

Jag har precis samma problem men jag har lagt ner det.. Har sagt till honom att säga till mig när han har tagit fram dem så att jag kan fortsätta..

20090725 skrev 2009-02-26 13:22:29 följande:
    jag hoppas på att få ut inbjudningarna inom kort, väntar bara på att gubben skall fixa adresser till de sista... de ligger bara hemma å väntar på att få komma iväg...
  • lecaroline
    20090725 skrev 2009-02-26 16:51:31 följande:
    sa detsamma idag... att ge mig kuveren när du har skrivit ut dem så skickar jag iväg dem då... han fick dock lite dåligt sammveta och fick tag i 3 adressen nästan direkt!idag fick jag hem 80 st små present askar som e 5x5cm i ivory, som jag skall sätta en ljusrosa presentsnöre om och fästa placeringskorten i och sedan lägga i två chokladbitar i! är det någon som vet vart man kan få tag i safflor (ris) har inte kollat i mataffären, men jag vet inte änns vad det är för ris... så jag tänkte om någon kanske viste det??nu skall jag även uppdatera listan när det har kommit in en ny, så vi slipper att gå igenom hela tråden igen!
    Jag fick också 3 st dagen efter.. Så min komentar var bara Och resten då?? Säg till!!
  • lecaroline
    CamillaetCamillus skrev 2009-02-27 10:39:07 följande:
    Vi skall hålla ceremonin under en björk som står på tomten till m2bs föräldrars sommarstuga, som ligger i Dalsland. M2b är bördig från Åmål. :) OCH det är väldigt fint där, tycker jag som kommer från Stockholm. :)
    vad härligt det låter!! Hur gör ni om gudarna inte är snälla och det regnar?? (Vi har bett till dem länge nu för vi ska ha festen ute i partytält)
Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2