gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
välkommen välkommen!
hur långt har ni hunnit i er planering?
välkommen välkommen!
hur långt har ni hunnit i er planering?
Birgitta tror jag hon hette här är telefon nr 031-545656 Vi betalar 2200:- tror jag det va, porslin ingår och kök finns, dock bara ett vanligt hemma kök, men med restaurang diskmaskin och mycket utrymme! porslin finns till ca 70-80 pers men jag tror att man fick vara upp till 150pers i lokalen! det passar oss perfekt iallafall! det är super nära till Eketrägatan där det e bra förbindelser med både buss och spårvagn! vi gifter oss i Oskarfredriks kyrkan och då ggår 6:ans vagn direkt från kyrkan till festlokalen för de som inte vill ta bilen!
nä, tyvärr... glömde ta med kameran när vi va där och kollade!
Jag tycker att den lokalen e kanon!
man hittar inggen info på intenet överhuvud taget... har sökt massa men hittar ingenting...
men den ligger på prästvägen i Lundby. mitt emot volvo lundby B-port! om du söker på hitta.se på Lundby gamla kyrka, så kommer det en karta, så ser du prästvägen, och så ligger huset precis innan avfarten volvogatan... hoppas su förstår var jag menar..
får jag lov att fråga vart ni bor någonstans?
uppåt angered? eller e jag helt ute och cyklar nu?
yepps, fjärde lång gatan... men vi har börjat titta på hus neråt kungsbacka till... så nu har vi två projekt på samma gång, jag e dock mest för bröllopet och han mest för husen...
för vår det l´kommer det vara 80 st bjudna på festen, men jag vet att det kommer att komma lite flr på vigsen... har också tänkt på att det kommer se tomt ut eftersom den är så stooor... men jag tror det blir bra iallafall!
vi hade räknat med ca 80 000!
Nu är vi uppe 10000, och då skall bara ringar, lokal och alkohol till på den listan! å det e max 15000:- till, vi får i bröllops present av min mamma, allt som går att äta på festen! hårupsätning och smink av min syster och blommorna av min bror... Serverings personal, e det några kompisar till mamma som kommer att göra gratis, de ville det eftersom de har känt mig hela livet, visst visst sa jag och tacka! bandet kommer vi få jätte biligt, om vi behöver betala (kommer givetvis att ge dem en summa även om de tackar nej till det, eller något annat) de e en jobbarkompis bror och hans band, som kännen min m2b sedan flera år...
Så vi kommer undan väldigt billigt om man jämför men vad vi hade räknat med, tack vare alla våra underbara vänner och familjer!
tyckte det va konstigt att du hade avslutat ditt medlemskap...
blev lite fundersam om det hade hänt något...men nu e du ju tebaka så vi slipper oroa oss...hehe... du e så jätte välkommen tillbaka...