Inlägg från: älskarlivet |Visa alla inlägg
  • älskarlivet

Ni som åker på bröllopsrea i Juli-Augusti 2009 vart åker ni och vad får ni betala?

Vi åker 21/6, till Samos. Blir borta 2 veckor och för resan betalar vi ca 14000 kr.

• älskarlivet

Kreta kom jag på på rak arm.. Har varit där och på Kalymnos, men Kalymnos har stenstränder. Vi ska till Samos och där är det också stenstränder.

pavar skrev 2009-01-06 19:48:01 följande:
    Finns det någon grekiskö som e supermysig och romantisk? Nån som vet? Med jättefint hotell , sandstrand osv?
  • älskarlivet

VAd bra att vi sak till Samos och bo i Kokkari!

Anna13 skrev 2009-01-08 21:11:40 följande:
    Samos är nog den finaste ön jag har varit på i Grekland. Liten och med många mysiga stränder och romantiska restauranger. Man ska dock bo i Kokari.
  • älskarlivet

Har du varit i Bulgarien tidigare? Annars skulle jag inte rekommendera det!

anja1661 skrev 2009-01-13 16:15:28 följande:
    vi åker nog till bulgarien eller grekland...inte bokat än
  • älskarlivet

Jag har hört att Kroatien ska vara fantastiskt fint! Själva ska vi till Samos i Grekland.

• älskarlivet

ok, jag var i Nessebar och avskydde stället, skitigt, opålitligt väder, dålig mat etc.. Jag vill inte ligga på stranden hela dagen heller, det ger mig ingenting.. Åker jag utomlands vill jag uppleva landet och kulturen..

anja1661 skrev 2009-01-17 14:44:02 följande:
    jodå, vi har varit där tidigare och vi bara ÄLSKAR sunny beach!!vi har tittat på ett hotell som ligger på stranden! både jag o m2b älskar att steka på beachen hela dagen och sen promenera in till stan för en mysig middag och shopping! stannar gärna till någonstans och tar en drink eller tre
  • älskarlivet

Vi ska till Samos i Grekland. Två veckor för 14500 ungefär, för oss båda.

Med stor förväntan skrev 2009-01-25 15:45:58 följande:

Någon som har något lite billigare tips?
Svar på tråden Ni som åker på bröllopsrea i Juli-Augusti 2009 vart åker ni och vad får ni betala?