Inlägg från: pavar |Visa alla inlägg
  • pavar

Ni som åker på bröllopsrea i Juli-Augusti 2009 vart åker ni och vad får ni betala?

Hej alla blivande brudar!

Jag och min m2b kommer att åka på bröllopsresai juli eller Augusti 2009. Vi skulle väldigt gärna vilja ha tips på vart vi kan åka. Vi skulle kunna tänka oss en kritvit strand och turkost vatten, och där maten är ljuvlig. Sen vill vi även kanske kombinera resan men att sista vecka av resan kanske åka till någon storstad.

Någon som redan bokat sin sommar bröllopresa? Vart och vad ingår?

Kom gärna med tips. Tusen tusen tack!!

• Svar på tråden Ni som åker på bröllopsrea i Juli-Augusti 2009 vart åker ni och vad får ni betala?
  • pavar

Finns det någon grekiskö som e supermysig och romantisk? Nån som vet? Med jättefint hotell , sandstrand osv?

• pavar

ok men det ser fint ut där. Googlade lite =)

• pavar

Vilka bra tips man får av er! Men vet forfarande inte vart vi skall åka. Vui har inget körkort så vi kan inte bila runt där vi är. Så vi vill hitta nått ställe med sandstrand fint hotell , men nära en stad också. Eller vara på en ort 2 veckor och sen 3: e vecka nått annat. Förslag? Om ni vet något bra hotell , skicka gärna med länken till det. Tack!!!

• pavar

Tunisien verkar jättefint. Har du nån länk till hotellet ni valt?

matildaochniklas skrev 2009-01-19 14:32:30 följande:
    Vi ska nog dra till Brasilien, men det blir först i januari 2010. I sommar tar vi en sväng till Tunisien tror jag för att stilla vår längtan efter sol lite
  • pavar

Jag älskar Italien!

Tess80 skrev 2009-01-29 12:49:41 följande:
    Vi har bestämt att vi ska åka till Venedig i augusti om allt funkar! Resan ner kan du ju få tag i billiga priser...ska bara kolla på lite hotell o sånt.Åka i gondolerna och gå på det stora torget med alla duvorna. Så romantiskt så hi hi! Är även intresserad utav den italienska matkulturen.
  • pavar

Någon mer som bokat någon trevlig resa?

Svar på tråden Ni som åker på bröllopsrea i Juli-Augusti 2009 vart åker ni och vad får ni betala?