6/6-09 brudar
nu är det inte långt kvar tjejor, tänkte vi kanske kan stötta varandra lite. jag sitter nämnligen med gästlistan och våran offert och vill dra av mig håret.. blä! :)
nu är det inte långt kvar tjejor, tänkte vi kanske kan stötta varandra lite. jag sitter nämnligen med gästlistan och våran offert och vill dra av mig håret.. blä! :)
vi ska ha festhäfte till varrannan perso.
Vad skriver man i det då?
Menyn?
Gästlista?
lite roliga saker om brudparet????
Vi skriver meny, några sånger, lite rolig beskrivning om alla gäster, sedan lite praktiska saker kanske. (håller på att filar lite nu)
Ja en del att grunna på som sagt.
Vi tänkte med skriva lite om varje person, men svårt att veta hur man ska skriva bara.
Menyn vet vi inte ännu... mina föräldrar som har hand om maten.
Hej hej..
Vi ska oxå gifta oss den 6/6..
Har tur att det är min svägerskas restaurang som vi ska ha festen i.
De slutar servera lunchen kl:14 på fredag så då kommer vi instormandes o få göra klart allt som går. Men känns i alla fall stressande.
Maten har vi nästan bestämt klart o så mycket som möljigt förbereds den dagen före. Ska ha 4 tjejer som serverar.
Inbjudnningarna är skickade väntar på svar.
Min klänning ska jag göra de sista ändringarna på nu i april.
Min blivande man o son har hyrt kläder, skor saknas.
Har gjort framsidan på programmen eller rättare sagt en av mina tärnor har gjort det.
Påsarna till risen är köpta, ska även ha små askar till damerna i kyrkan med texten lyckotårar med en näsduk i..
Presentaskarna ligger på ica o ska hämtas ut i dag..
gulliga mamma har oxå beställt pussklockor..
Varit till ikea o köpt massor av vita ljus som jag ska sätta guld ringar på..
Visst är det mycket att tänka på..Å tiden går.
Måste ta tag i ringar.
Jo toa korgen håller jag på att göra klar i dag när jag är ledig..
Jag tycker det är jätte svårt att skriva om varje person för flera av blivande mannens släktingar vet vi inget särskilt om. Kanppt hur gamla de är. Blir bara NN - kusin till NN och det kommer inte stå i festhäftena heller för vi har valt att lägga ner lite mer energi på en fin "tavla" med bordsplacering.
visst kanman skriva ut bordplaceringsbilden här från Bt och kopiera upp den till större format att ha på väggen så gästerna ser den+??
Vi ska
Pula med festprogrammen snart i veckan eller imorgon.
Vi har bestämt att skriva ned gästlistan i programmet, några sånger och lite om oss hur vi träffades och lite roliga bilder på oss i familjen.