Inlägg från: Westmans |Visa alla inlägg
  • Westmans

Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

Jag har köpt ett par vita snowjoggings och en vit pälskappa från Aspera. Vi ska iofs gifta oss utomhus i fjällen...:)SEn ska jag ha finskor på festen.

Vargtassa, köp en korsett på Tradera annars, det gjorde jag... DEt var jättesnabb leverans!

Jag är inte stressad så lätt i vanliga fall, men då det även är tungt på jobbet är bröllopsstressen påtaglig nu. PUH!
    Verkligen mer än man tror att fixa, det är en tröst att se här att man inte är ensam!

• Westmans

Jag har inte så många (36st) så jag kommer att använda smala sidenband. Dock så kan du ju även knyta ihop med vanliga presentsnören, det är ju rea på sånt lite överallt.

Oh, det börjar känns nu tjejer!!!

Jag har haft en tung period där precis allt har strulat men nu har jag släppt det och det får bli som det blir. Jag tror inte man uppskattar det om man går och grämer sig över detaljer som gästerna ändå inte kommer att märka!

Kram på er brudar och försök slappna av och andas för det är lätt att glömmma!

• Westmans

Mina vita snowjoggins är från Vagabond..:)

Samma sak för mig, jag tål massor med stress i vanliga fall, men detta var ju bara för mkt när man har ett stressigt jobb också... jag höll nästan på att gå in i väggen och blev förkyld i tre dagar. Det gäller att lyssna på kroppen! :)

Meredith skrev 2009-02-05 22:26:55 följande:
    Håller med er alla. Jag brukar inte vara en stressad person, men just nu är jag superförvirrad. Upptäckte igår när jag skulle skriva journal (jobbar på sjukhuset) att jag skrivit en anteckning på FEL patient... :-O Som tur är så kunde jag makulera anteckningen och skriva in den på rätt (tyvärr kan man inte kopiera o klippa o klistra, så jag fick skriva OM allt!!!) patient... Märker av stressen att jag inte riktigt orkar med barnen, har krångelmage mm. Jag försöker varva ner, men det är inte lätt!!!Westmans: Vita snowjoggings, vilken bra idé! Vart har du hittat dem?090214: Vi har köpt små klädnypor med hjärtan på som vi tänkte sätta placeringskortet i, å så (tror jag) vi sätter det på glaset, alternativt på festprogrammet.Servetterna har jag oxå funderat på, men så kom syrran med en briljant idé att hon ska vika dem... *hihi* Hon har jobbat med servering och kan massa olika snygga vikningar, så det blev en snabb delegation till henne.Vad bra med alla tips på festprogram! Vi har varit "lata" och delegerat bort festprogrammet till våra toastmasters. Vi gör framsidan. Det känns jätteskönt.
  • Westmans

Jag blev avkastad av hästen igår...:( Är så himla stel i ryggen idag, men jag hade en himla tur ändå. Det var iaf inte mitt fel, men det är en klen tröst just nu...

Jaja, jag kan ju gå iaf, det e huvudsaken...:)

Imorn bitti bär det iväg upp till fjällen! Lycka till brudar!!

Kram Sara

• Westmans

Jag hade ett underbart utomhusbröllop i ett par minusgrader och strålande sol! Kunde inte blivit bättre!

Bilder kommer senare i mitt galleri....

Kram på er fruar och män!

• Westmans

Jag har lagt upp några bilder i galleriet men tyvärr blir de dålig kvalitet när man måste förminska dem....

Kram och grattis igen brudar!

Ps. Är det fler som e helt slut? Jag fick ta ledigt tbvå dagar efter vigseln..:)

Imorn bär det iväg på 3 veckors bröllopsresa!

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!