Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.
Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.
Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.
Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.
det verkar som det tänker bli kallt den 14 vad har ni tänkt ha över klänningen???????
sopox: Tur att det prdnade isg!
VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-01 20:59:49 följande:
Har fixat lite grejer idag, bl a smink, en vän till mig ska sminka mig, men hon hade inte foundation i den färg jag behövde samt vattenfast mascara.
Oj vad pengarna drar iväg...
Ska ni vara lediga i samband med bröllopet?
JAg har tagit ledigt från onsdagen innan, sen åker vi på spa mån-onsdag efter så torsdagen börjar jag jobba igen.
Känns rätt skönt!
Oj vad konstigt mitt inlägg blev... o jag som försökte citera för en gångs skull... kanske ska citera ett inlägg i taget?!
VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-02 19:58:37 följande:
Jag är ledig fr.o.m onsdag nästa vecka.. Ringde till dom som jag ska köpa korsett av idag.. Jag beställde en korsett före jul som skulle komma i mitten av jan. Men tror ni att den har kommit? Nej! Nu ska tjejen som har hand om beställningarna ringa i morgon. Kul! Nu kanske jag måste ta mig till Stockholm för en korsettjäkel
Har under en tid nu känt att jag inte mår bra. Försöker plugga men ingenting fastnar, läser samma text om å om igen men näe!! Sover dåligt, å känner mig allmänt ledsen. Så from idag har jag tagit studieuppehåll. Jag vill inte tänka tillbaka på tiden strax före bröllopet och bara minnas hur dåligt jag mådde! Det här är ju en tid som man ska vara spänd, förväntansfull, glad etc.