Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.
Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.
Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.
Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.
Igår färgade jag håret, fixade bryn å var å gjorde provsminkning Kanonnöjd!! Idag på morgonen har jag varit iväg å gjort naglar (jättesvårt att skriva nu hehe..) Idag blir det å sitta m festprogrammet å ikväll kl. 18 är det genrep i kyrkan.
Tack för alla tips ang hur man fäster ihop festprogr.!!
Ja kom ihåg nu tjejer.. ANDAS, ANDAS, ANDAS.. Det kommer att bli kanonbra!!
har införskaffat druvsocker som jag tar med till kyrkan o knaprar lite på innan, sen tänkte jag ha en vattenflaska med mig in till sakristian. Så man kan ta lite både innan o efter för jag tror man kan behöva det.
Idag har jag gjort festhäftena helt färdiga så skönt.
Nu måste jag bara göra vigselprogrammen.
Någon som har tips på hur man gör, (fick nämligen hjälp med festprogrammen). Men tänkte försöka mig på vigselprogrammen själv.
Har gjort dom färdiga i Wordpad, men vill ha dom på ett vikt a4 på bredden liksom.
Har ett program som heter publisher(eller nåt. Ve någon hur jag ska göra då?
Meretith- fy för magsjuka hoppas ni andra klarar er.
Jag är hemma denna vecka så vi håller lillflickan hemma.
Den stora går ju i skolan så hon måste ju dit.
magsjuka är min skräck.
Igår blev vi intervjuade av vår tidning så vi kommer vara med på lördag i tidningen. Hm lite roligt men samtidigt spännande. Har fått läsa texten men inte fått se några bilder. Har hållt detta hemligt för de flesta så det blir en liten överraskning. (det är nämligen så att mammas bästa väninna jobbar på tidningen och då får man ju ställa upp på diverse).
Hej alla!
Vi skall också gifta oss på lördag. Vad duktiga ni är alla - fick massa tips här! Så här har vi bestämt.
Vigsel:
Ingång: Änglagård
Psalm1: En vänlig grönskas rika dräkt med vintertexten
Solo: Morning has broken
Solo: Så skimrande var aldrig havet på klarinett
Psalm2: Amazing grace psalm på engelska
Psalm3: Den blomstertid nu kommer med vigseltexten
Utgång: Boeves psalm
Sedan skall vi till en lokal och äta sill och nubbe till förrätt, fisksoppa med rödvin till huvudrätt och sist spettekaka till bröllopstårta.
I kyrkan skall vi ha psalmblad så ingen sitter och läser och bläddrar i ngt program när vi vigs. All uppmärksamhet på oss!
Under middagen har vi gjort ett program där alla gäster förklaras och varandra släktskap reds ut, samt maten presenteras.
Vi skall duka som i en solfjäder, med beige dukar, vitt porslin, vita och blå band runt vita handdukar som servetter och blå placeringskort med silvertext. I taket skall vi hänga vitt tyg ner för pelarna och häfta fast det i bågar mot väggarna.
På bordet skall vi ha murgröna och höga vita ljus.
Det känns som vi har glömt saker, men vad kan det vara? HJälp!!!
Klänningen är köpt och skorna är provade min blivande har ny kostym, vi skall laga all mat själva för att spara pengar och trycka saker som skall tryckas på ett tryckeri för det var jättebilligt!
Kan ni komma på ngt?
Ett tips om program och så kan vara att knyta tjärband runt programmet, det luktar gott och är mycket billigt samt lite strävt.
VINTERBRUD: I Powerpoint kan man på utskriftformat säga precis hur man vill att det skall se det dokument man skapar.
Om du vill ha liggande A4 så skriver du bara in det. Jätte käckt. Vi skall ha ett vikt stående A4 program. jag kan skicka det om du vill.
Vi har gjort det ganska enkelt...
Ska sätta mig och fixa med bordsplaceringsskylten nu.. I morgon är det nagelfixardags Det börjar dra ihop sig! Ska prova klänningen en sista gång på torsdag, hoppas den sitter som handsken annars skulle hon sy om den på fredagen.. Snacka om sista sekund..
Sååååååå arg............ Ramlat å gjort illa ryggen!! Jag har inte tid att ha ont nu!!!!!!!!!!!!
Värdelöst vetande om 14 Feb.. (Kanske lite kul för någon)