Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-01 20:59:49 följande:
VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-01 20:59:49 följande:
sopox: Tur att det prdnade isg!
Jag har idag skippat min träning för det är så otroligt mycket nu! Ingen som kan maila sitt vigsel/fest program till mig. Ska itne kopiera utan få inspiration till mina egna. evelina_halen@hotmail.com
Tackar för mailen!!!!!
Min m2b är ute på svensexa med
Vi ska väl göra klart fest och vigselprogrammen. Tror vi skippar det här med vigselordningen. Känns bara rörigt att ringa prästen. Alla i vår omgivning har haft influensa utom vi.... Jag hoppas verkligen att vi klarar oss. Jag är RIKTIGT förkyld och har fått ont i halsen. Har jag det fortfarande på måndag far jag nog till doktorn även fast jag itne är en sån egentligen,,,,,
Vi har inte tränat någon gång i kyrkan kommer inte göra det heller. Vi har varit och kollat engång hur det ser ut bara...
Tror det mesta är underkontroll.
Tänk tjejer om 1 vecka är vi gifta!!!!!!!
Vi tänkte nog ha menyn! Med. Jag ska fixa våra program färdigt med!
hur många har ni bjudit??? Vi har köpt 6 stora flaskor mineralvatten, samt läsk och lättöl....
Jag har nu skrivit ut vigselprogrammen och vi gjorde bara enkal. Alltså ett a4 vikt på mitten så det blir 4 sidor. Tänkte göra detsamma med festprogrammen. Ska ju inte direkt ha någon fest utan tänkte mest tacka folk i det och ev ha lite statistik med. Kan dock inte göra mer idag för skrivaren luktade illa efter utskrifterna. Kan bero på att vi tog lite tjockare papper. EV ska jag chalka dem runtom men vi får se!
Imorgon ska vi mest provklä oss och sedan ska jag provsminka och fixa i ordning mig ordentligt.
Sedan undrar jag en sak. Det finns ju en myt att man ska ha någonting nytt, nåt blått o.s.v. Vad är de sakerna????
Alla hjärtans dag. Det kanske vore nåt att ha med!!!!
Vi ska ju inte ha några sånger eller beskrivning av gästerna i vårt program..... Utan jag tänkte mest att om det finns nåt att ha med som folk kan läsa och kolla i...
Åh vaD SPÄNNANDE.
Sonen har kräkts 1 gång idag så jag hoppas det INTE är magsjuka!! Men jag tror att det kan vara så att hanstoppat fingrarna för långt in i munnen eftersom han håller på få flera kindtänder.
lycka till allihopa!!!!
Nu har vi varit och dukat. Ser att jag är ensam om att vara inloggad nu Jag är JÄTTENÖJD med dukningen!
GRATTIS alla!!!!!!
Har skrivit om vår dag i bloggen! Bilder kommer ikväll!
prommis.bloggagratis.se