• Tooticki

Är det fräck att ha önskemål om sin möhippan?

Sååå lurade skrev 2009-01-07 10:05:13 följande:

Nu menar jag inte att jag ska bestämma schemat, men skulle, ni kunna säga till en nära kompis att: ni får gärna ... på min möhippa!Jag vet redan att jag blir hippad eftersom tre av mina tjejkompisar pratade möhippa redan då de fick inbjudan.Jag har redan sagt att jag inte vill ut på krogen, och inget med ormar.Men är det nån som försökt att hinta sina kompisar.Jag har själv arrangerat några hippor och vi har försökt att hitta på någon aktivitet som vi verkligen tror att bruden skulle gilla. blir man tacksam om man får lite gratisförslag. Jag skulle gärna få gå en sminkkurs nämligen Naturligtvis så blir jag glad för vad de än hittar på åt mig. Men ska väl tilläggas att jag redan är nervös eftersom jag INTe gillar att inte ha kontroll
    Kan du inte säga till din kompis att du hemskt gärna skulle vilja gå en sminkkurs, bara sådär liksom. Typ "känns ju som onödiga pengar att lägga på sig själv men jag skulle hemskt gärna vilja...".

Alternativt skriver du en lista på grejer som du vill göra som du ber din blivande man maila över till kompisarna lite apropå "om ni behöver tips så vet jag att...".
Svar på tråden Är det fräck att ha önskemål om sin möhippan?