Inlägg från: fru AM |Visa alla inlägg
  • fru AM

Resetråden som aldrig tar slut

Ser att ni diskuterat resmål man inte vill återvända till ... Har lovat mig själv att aldrig mer åka till Kanarieöarna (ja jag vet att det kan vara fel att dra alla över en kam, men i alla fall Fuerteventura, Teneriffa och Gran Canaria). Menorca ligger också väldigt långt ner på 50-i-topp-listan

• fru AM

Resmål att åka till om och om igen - Mina Tre I:
    Italien - överallt, för maten, vattnet, kulturen, språket
    Indien - för att det är så formidabelt exotiskt och verkligen essensen av ordet "utomlands", för dofterna, maten, färgerna, historien
    Irland - för det vackra gröna, för de bisarra men trevliga människorna, för kargheten på sina ställen och den utomordentliga charmen!

• fru AM

Telis: kom i håg att ni måste bo på mitt ex:s B&B i Santa Barbara!

• fru AM

Jag har väldigt få - så jag minns dem så väl ...

• fru AM
    Telemarkgrrl skrev 2009-01-13 13:15:29 följande:
    AM, Santa Barbara står inte riktigt med på listan, men jag ska se vad jag kan göra. har du lagt ut länken här?Lappis, vad finns med på din vill-göra-i-Kalifornien-lista?
    jag vet inte om jag la länken här eller i andra tråden: www.orchidinnatsb.com/
    Tror dock inte att du ska hälsa från mig ... framförallt inte om det är frun som tar emot.
  • fru AM

Vet du - jag har inte ens tänkt på att kolla priserna ...! Han är och kommer alltid vara en liten lyxpudel den mannen.

• fru AM

Jäklar Telis, jag skulle ha gift mig med honom! Då skulle ni ha fått bo gratis! Allt för mina trådkompisar!

• fru AM

Se min senaste kommentar i andra tråden så hajar ni ...

• fru AM
    Inte i dåläget - då var det ngt lyxigt i Skåne. Nya frun har tydligen större krav ... Santa Baaarbaraaa!
  • fru AM

Lappis: behöver du hotelltips i Normandie?

• fru AM

Detta hotell i Normandie: Supermysigt, god mat ... allt var bra. De gillade till och med dottern som var 10 månader vid besöket. www.ranconniere.fr/default.asp&file=70
    Vi bodde i en Junior suite.

• fru AM

Lappis & Tels: har ni vägarna förbi Santa Barbara kan ni väl titta in på mitt ex:s B&B och sparka honom (hårt) i rumpan från mig. Han vägrar att bli facebookkompis med mig så jag är sur ...

• fru AM

Kan ni åka förbi bara då och slänga något kladdigt på trappan?

• fru AM

Telis - det är inte tysken. Denna är skåning.

Lappis - vad kostar ett hästhuvud?

Han är en sån liten surkärring!

• fru AM

Fråga alla cowboys som väl glider runt där och trallar Y-M-C-A ...!? Eller är det i SF?

Förlåt - ska sluta tjata mina gamla oförätter och störa i ert resesnack.
    Tjing!

• fru AM

anne på grönkulla skrev 2009-03-18 14:03:22 följande:

Ex på FB låter som ett högriskprojekt! Där dyker det ju upp folk man glömt att man inte ville känna, typ... fru AM skrev 2009-03-18 13:45:22 följande:
    I detta fallet är det tydligen JAG som är det läskiga ex:et som HAN inte vill kännas vid. Konstigt - för senast vi talades vid ville han träffas och bjuda på glass ...
  • fru AM
    Lapinette skrev 2009-03-18 14:10:33 följande:
    AM - fatta vinken! Det där med glass kanske betyder något helt annat i USA??!!
    Typ: "hämnden är en anrättning som bör avnjutas kall" ...? Gulp - tur att jag inte hade tid att "äta glass".
  • fru AM

Ja - jag misstänker att det var ngt annat han hade i tankarna när han ringde då för snart 3 år sedan ... Jag svarade glatt att jag inte hade tid och så upplyste jag honom om att jag väntade barn med min man. Det var nog DET han blev upprörd över vid närmare eftertanke. Han var själv omgift när glassförfrågan ställdes.
    Surkärring som sagt.

• fru AM

anne på grönkulla skrev 2009-03-18 14:30:16 följande:

men 3 år senare borde han ju ha kommit över det, ssk om han själv är gift....
    Man tycker det! När jag tänker efter vill jag nog inte vara FB-kompis med honom när han är ett sånt bittert surkart.
Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut