Resetråden som aldrig tar slut
Signar in, vi ska förmodligen åka till Island i höst, någon som varit där/ska åka dit?
Signar in, vi ska förmodligen åka till Island i höst, någon som varit där/ska åka dit?
Låter härligt!
Hur var klimatet när ni var där? Och vilken årstid/månad var ni där?
Vi planerar att åka dit i två veckor från slutet av augusti och förväntar oss hinna med att åka runt ön med hyrbil, åka på valsafari och få se blåval (en dröm jag haft sen jag var liten) och avsluta med en ridresa på några dar och få se naturen från hästryggen
Ni verkar ju ha hunnit med en hel del på era 4 dagar!
Jo, nästan allt det du skrev att ni skulle vilja göra ska ju vi göra, så om du skulle hinna med en resa innan vi drar får du gärna berätta hur allt var!
Du skrev att klimatet var 11-12 grader på sommaren, vad tror du man kan räkna med i början av hösten? Brukar det vara blåsigt eller så? Svårt att veta vad man ska packa
Vilka helt underbara bilder! Vilket vackert landskap! Nu känner jag mig ännu mer sugen, längtar till augusti!!
Hur kändes det att bada i en varm källa förresten? Måste vara en upplevelse!
Ja, återkom gärna när du är tillbaka!!
Tack för din utförliga beskrivning - precis så ska vi ju göra första veckan! Toppen att man kan ta med mat i bilen, dock trist att det är så kallt, men det hade vi väl egentligen räknat med också
Vi tänkte bila runt hela Island på 8 dar, låter det för tight? Med tanke på att ni var 10 dar på norra sidan? Eller stannade ni länge på samma ställe då? Oj vad många frågor!
Dock verkade inte bilderna kommit upp på din sida, om det krånglar får du jättegärna maila dom till mig istället på stardusty8@hotmail.com
Haha, undrar vad min man skulle tycka om ett besök där *fniss*
Måste säga att det känns som man var med
Jag är bara så nojjig att jag missar något om jag inte kör runt hela ön - need I say att jag är en tvättäkta turist??!
I agree!