Inlägg från: Esonda |Visa alla inlägg
  • Esonda

Resetråden som aldrig tar slut

Vilken kul tråd, har dock inte orkat läsa hela tråden... Är det nån som har vatt i Japan??

• Esonda

Amelle: Okey, nhe men jag kan verkligen rekomendera att åka dit!! Förlovade mig i Tokyo i mars 2008 nämligen och fy tusan asså! Dom som gilla och shoppa schyssta kläder ska verkligen åa dit... Ett helt höghus med typ 15 våningar med BARA kläder :P

• Esonda

har inte sett den tror jag, men man tror man har kommit till framtiden. Mobilerna var stora och hade skärmar och en antenn så man kunde kolla på tv som vilken annan tv som hellst, toalettstolarna hade uppvärmningsbar toaring och en stråle så man kunde tvätta sig efteråt med.. (vågade dock aldri prova den :P )

Jag kan komma på 1000 saker jag vill åka till. Nästa är Hawaii iaf..

• Esonda

Vi bodde i Shinjuku och så gick vi runt där lite och åkte till DisneyLand och tokyo tornet. hade velat åka till Harajuku men vi hann inte det. Kan du någon japanska? kan ju säga att dom kan verkligen dåligt engelska :P Vi frågade efter ett spa och då fick killen på vårat hotell för sig att endast min man skulle ha massage, och en sån speciell massage :S haha

Så det är sydafrika man ska åka till då?? var i sydafrika var ni?? Vill verkligen åka dit med, på safari :P

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut