Resetråden som aldrig tar slut
Lapinette, ämnet "bröllopsresa" är kanske inte den första tråd jag är inne och tittar i, men rätt som det är så dyker jag upp. Annars ubåtar jag mest. Jag har ju en spökskrivare i familjen.
Lapinette, ämnet "bröllopsresa" är kanske inte den första tråd jag är inne och tittar i, men rätt som det är så dyker jag upp. Annars ubåtar jag mest. Jag har ju en spökskrivare i familjen.
Ja, Herregud...
*kollar i min nya gadget vad det är för väder ute idag*
Originalrosen, inse att du är en gammal kärring. Dags att omfamna den nya tekniken. Puss!
Lapinette, jag gillar dig!
Det gläder mig att alla PC-nördar överallt börjar köpa Apple! Kvalitet vinner i längden.
Enligt min uppfattning är Chateau Musar en av världens absolut mest överskattade viner. Det får i princip aldrig några bra betyg av någon vinkännare. Ändå lyckas det av någon anledning behålla sin "kultstatus". Om jag ska välja ett libanesiskt vin så väljer jag alla gånger Chateau Ksara (som redan frugan ovan nämnt), som är ett toppvin i sin prisklass. Libanesisk mat ihop med Ksara är en höjdare! Det här är ju en resetråd så jag får väl säga att jag provade just denna kombination i London och blev helt såld.