Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Resetråden som aldrig tar slut

hola chica! jag bidrar väl varken med recept eller restips (ni har ju redan gjort allt!) men läser gärna.

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    fattar inte att ni ens hinner vara hemma. Vart ska ni åka på Korsika?

• nennesjuttioåtta

Lappis
    Jag tror man måste flyga till Nice(?) först i så fall. Vi bodde i Calvi (åkte med Langley) och var jättenöjda med både sandstrand och klippbad (maken gillar inte sand i badbyxorna ). Men jag hade gärna sett sydöstra sidan, särsklit Bonifaccio. Vi hyrde bil och det är ju snirkelikrokar överallt så det tar sin lilla tid att åka. Vi tog vägen västerut, klippigt, brant och hemska vägar utan vägräcken (små stenar som slutade uppe vid fälgen, typ) och fick backa ut jäms med kanten till en ravin när vi mötte en buss med en chaufför som hötte med näven åt oss. :-s:-s:-S

Dit åker vi nog igen!

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2009-02-03 08:51:19 följande:
    Lappis igen, vad kul förresten om ni åker till Kalifornien i juli, då hinner jag få höra en massa "dos and don'ts" innan vi åker!
    Och av någon anledning läste jag doughnuts. (inte ens nära)
  • nennesjuttioåtta

jo, men idag blev det bara en tallrik flingor och mjölk och ett ägg med kaviar (inte i tallriken dock). Hur tråkigt som helst. Jag vill ha munkar med hål i!!!!!!!

• nennesjuttioåtta

hej piggelainen! saknar dig!

• nennesjuttioåtta

jag tror du skrev fel med flit, Lappis.

• nennesjuttioåtta

eller blandar jag ihop dig med mig nu...?

• nennesjuttioåtta

Nu blev det jätteförvirrat här. Plötsligt känner jag ett kraftigt sug efter morötter!

• nennesjuttioåtta

Jag hade ju röstat för Korsika, men det kanske är för svalt i påsk?

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut