Resetråden som aldrig tar slut
Oj, här har det hänt saker! Det här är definitivt min favorittråd!
Hej Piggelin! Jag undrar om jag inte har sett era kort från Madikwe redan? Var det inte ni också som släpade med er teleobjektivet? Ni hade tagit väldigt många bra bilder!
Själv var jag helt besatt av att experimentera med vidvinkeln 10-20 under hela resan, vilket syns om man tittar på bilderna jag har lagt ut! Vi är riktiga kamerafantaster (jag jobbar dessutom lite med foto, men mest interiörfoton vilket kanske inte är så otroligt spännande) så jag kanske kan få tipsa om kameraväskan Flipside 400 AW (Lowepro) om det finns andra som läser som också brukar resa runt med en massa objektiv och tillbehör. Vi har testat den utförligt under resan och den får med beröm godkänt!
När det gäller framtida planering har vi än så länge bara bokat biljetter hem till Sverige, två veckor i maj blev det i alla fall. Norwegian börjar flyga Stockholm-Palma direkt, och betydligt billigare än SAS/Spanair. Sedan blir det kanske en kortvecka - eller långhelg - i London i februari. Vi får se vad som händer med euron. Just nu sitter vi som klistrade vid internet och beställer saker från England eftersom det är så billigt!