Resetråden som aldrig tar slut
Jag tackar också för tipset, då avvaktar vi till april!
Hej!
Jag hänger i här lite, för att se om jag kan få lite tips...
Vi ska ju bila i Kalifornien på vår bröllopsresa (San Fransisco - Highway 1 via Carmel, Pismo Beach, Santa Barbara) Santa Monica - LA - San Diego - Las Vegas - Hawaii.
Vi sitter med datorerna hela kvällarna och letar boende, vilket är kul men svårt! Det vi är mest fokuserade på just nu är att veta VAR i LA man ska bo. Vi väljer mellan Hollywood och Beverly Hills. Har hört och läst att det inte är så safe i Hollywood på kvällarna? Samtidigt som det ju vore skönt att bo så nära alla sevärdheter... Någon som har några tankar och/eller tips så tages det tacksamt emot!
Tar även gärna emot tips på boende i San Diego och Santa Monica. Har ju några vi väljer mellan, men så svårt att veta hur de verkligen är...
Hm, inte att vi borde bi i Santa Monica, utan BO så klart!
Hotellet vi bokat i SF ligger vid Union Square. Det var dyrare i Fishermans wharf...
Vi ska bo på Interconinental. Var ett tag sedan vi bokade, så priset kan ha stigit...
Tycker också att planeringen är halva nöjet!
Lapinette - vilket hotell kollar ni på i Hollywood?
Ja, Tripadvisor har verkligen blivit en ny polare!
Älskar när det finns dealer på hotels.com också, typ bo 4 nätter betala för 4. Tror vi fick det på hotellet i SF, minns inte för det var min blivandes ansvarsområde. Vi har delat upp städerna mellan oss...
Eh, bo 4 nätter betala för 3 menade jag så klart!!!