Resetråden som aldrig tar slut
Tooticki - har inte varit på Mauritius men har för mig att Tinga var där förra året.
Tooticki - har inte varit på Mauritius men har för mig att Tinga var där förra året.
Skickade länken till Kuekenhof till maken och han lät måttligt road "ok - I don't know much about tulpan". Han förstår inte varför jag fr o m januari till mars släpar hem famnar med tulpaner varje helg. Han tycker jag ska köpa "riktiga" blommor istället.
Tänkt trodde faktiskt att rösterna för Korsika skulle bli fler än för rundturen till svärmor + Champagne under påsk.
purjopillan - var på Phuket för ca 15 år sedan och antar att en hel del har hänt där sedan dess.
Och Piggis visst har du rätt, KEukenhof ska det vara.
www.keukenhof.nl/nm/english.html
nenne - jaaaa, ... skriver mer om det på andra tråden .
... eller hur var det??!!
nennelainen - Korsika skulle då bli i mitten/slutet av maj för att fira bröllopsdag + min födelsedag.
Svärmor ska vi till över påsk iallafall men tar då flyget och inte bilen. Bilen ned och extra dagar innebär påfyllning i vinkylen.
Nej, känner ingen panik i frågan och visst vill jag till Korsika samtidigt som det vore trevligt med Champagne och Amsterdam. Det är så jäkla kruxigt att ta sig till Luxembourg .
nenne - det går inte att fylla vinkylen så länge vi flyger. Drack nu ikväll en supergott vin som vi köpte i Portugal från vår favoritproducent Esperao. Tänk om det var närmare dit så man kunde fylla bilen .