Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Tooticki - har inte varit på Mauritius men har för mig att Tinga var där förra året.

• Lapinette

Skickade länken till Kuekenhof till maken och han lät måttligt road "ok - I don't know much about tulpan". Han förstår inte varför jag fr o m januari till mars släpar hem famnar med tulpaner varje helg. Han tycker jag ska köpa "riktiga" blommor istället.

• Lapinette

Tänkt trodde faktiskt att rösterna för Korsika skulle bli fler än för rundturen till svärmor + Champagne under påsk.

purjopillan - var på Phuket för ca 15 år sedan och antar att en hel del har hänt där sedan dess.

• Lapinette

nenne - jaaaa, ... skriver mer om det på andra tråden .

• Lapinette

nennelainen - Korsika skulle då bli i mitten/slutet av maj för att fira bröllopsdag + min födelsedag.

• Lapinette

Svärmor ska vi till över påsk iallafall men tar då flyget och inte bilen. Bilen ned och extra dagar innebär påfyllning i vinkylen.

• Lapinette

Nej, känner ingen panik i frågan och visst vill jag till Korsika samtidigt som det vore trevligt med Champagne och Amsterdam. Det är så jäkla kruxigt att ta sig till Luxembourg .

• Lapinette

nenne - det går inte att fylla vinkylen så länge vi flyger. Drack nu ikväll en supergott vin som vi köpte i Portugal från vår favoritproducent Esperao. Tänk om det var närmare dit så man kunde fylla bilen .

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut